Skal du bruke stemmeretten i morgen ?

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvis nei. Hvorfor ikke ?

Jeg skal stemme for jeg er optatt av hva som skjer i samfunnet, og vil være med å påvirke det

Det skal jeg. Er veldig spent på valget i kommunen, da jeg frykter det blir skifte. Så helst skulle jeg stemt for alle som ikke gidder:D

Ja, må jo det ellers har jeg ingen grunn til å klage. Og er jeg misfornøyd vil jeg gjerne ha retten til å klage også :rolleyes:

Ja!

Selvfølgelig. Gjør man ikke det så kan man ikke klage heller.

Har forhåndsstemt.

Selv om det var vanskelig å velge parti, føles det utrolig viktig å stemme. Ingen av landene uten stemmerett er stedet jeg ville likt å bo.

Har forhåndstemt , er bare et stemmelokale i byen her og to :o luker, orker ikke stå i kø, men kan jo ikke klage om jeg ikke stemmer ;)

Ja, selvsagt benytter jeg meg av stemmeretten min :-D

Klart jeg skal, og vi har en lokal sak som engasjerer veldig og kan bli veldig avgjørende for livene våre, så alle stemmer nok i morgen.

Ja det skal jeg. Det er ikke så mange av sakene som engasjerer meg så veldig, men jeg stemmer på det partiet jeg føler er best for familielivet.

skal stemme i morgen :)

Nei, jeg skal ikke stemme. Vi flyttet til denne kommunen i vår, og kommer til å flytte herifra om et års tid, så jeg ser faktisk ikke poenget med å sette meg inn i hva som er og hva som mangler når jeg selv ikke får noen nytte av det.

Back
Topp