Skal du arve/kjøpe brukt klær og utstyr?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Arvet en del klær og kommer til å arve mer. Kjempe glad for det![emoji3] Men må innrømme å si at jeg har og kommer til å kjøpe noe selv også. Det er bare noe av gleden ved det å kjøpe noe nytt helt selv [emoji4]

Vi har en god del ting etter bonusdattara, samt at vi har alt startet få klær av et vennepar og minstebroderen.
Så blir nok mye arving. Men vogna er helt ny [emoji173]️ for jeg ville ha noe som var stort og helt nytt

Har kjøpt det meste brukt, untatt vogn.. Hadde også noen småting liggende etter storesøstrene☺️

Håper på noe arveklær, blir nok en del nytt også.

Her blir det veldig en miks <3 vognen ble kjøpt ny da vi fikk en så fin deal, mens barneseter ble kjøpt brukt fordi de kun var brukt i 8-9 mnd og var tilsynelatende helt nye (selvfølgelig ikke noe kollisjon) annet av klær og utstyr er også en miks ut i fra tilgjengelighet, pris, mulighet for å Arve osv :D

Vi har en del klær etter søsknene, samt at jeg har kjøpt en del brukt. I tillegg har jeg kjøpt noen nye plagg også.

Av utstyr har vi kjøpt vogn ny, og noe tilbehør til vogna er også nytt. Ellers gjenbrukes mye av det vi har fra før.

Har arvet endel tøy, og kjøpt ei barnevogn (hvor det også fulgte med en stellebag) brukt. Ellers er stellebord, seng, den andre barnevogna etc. kjøpt nytt. Bilsete kommer vi også til å kjøpe nytt.

Blir en miks, men mye nytt siden jeg syns det er så lite å finne på bruktmarkedet her, og det er ikke alt vi kan arve heller.

Har ingen arve klær, men har kjøpt noe nytt å kjøpt noe brukt.

Har arvet litt klær av kommende søskenbarn, og får låne bedside crib og lekegrind den til den første tiden av venner[emoji1]

Noen klær er arvet etter venners barn, noe er arvet ned fra mine egne barn, noe har jeg kjøpt brukt, og jeg må alltid kjøpe nytt også.
Alt utstyr er kjøpt nytt da, men har hatt det til 3 åringen, 1 åringen bare :D
Også har jeg kjøpt en ny søskenvogn med dyp bagg til den, og helt ny reiseseng.
Må også gå til innkjøp av en ny bilstol til hun som blir 4. Har begynt, og titte litt. Problemet er at vi må prøve og finne en som klarer og stå bak i bilen min med 2 andre :o

Back
Topp