Skal du amme?

Jeg skal amme og gleder meg til det :) Men jeg har ingenting i mot de som ikke ammer bare så det er sagt. Ingen er like :)
 
Ja, det har jeg veldig lyst til.. Vet jo ikke hva jeg går til, men satser på at det skal gå fint.. Er noe av det jeg gleder meg til med barselstiden.. :)
 
Ja, skal absolutt amme. Med førstemann ble det flaske da han var prematur og jeg fikk ikke igang brystmelken. Med vårt andre barn ble det brystmelk og det var 1000 ganger lettere. Krysser fingrene for at alt går etter planen slik at jeg kan amme.
 
Det virker litt skremmende, men jeg vil gjerne klare det vet jeg :) tenker det må være praktisk og hyggelig når man får det til :)
 
Jeg vil amme! Har veldig lyst, så håper alt går fint! Men jeg har drømt flere ganger om at det ikke går så veldig bra, så vi får se heheh:p
 
Jeg forsøkte virkelig å amme vesla, men det var rett og slett for vondt. Jeg hadde konstant brysbetennelse og blodblemmer, og til slutt ble også melka borte.. Er VELDIG spent på hvordan det blir denne gangen... Nå er jeg i det minste forberedt på at det kan gjøre vondt. Første gangen hadde jeg jo fått beskjed om at amming ikke skulle gjøre vondt, og det så da fryktelig lettvint ut! Jeg skal gi det et ærlig forsøk, men kommer ikke til å stresse så sinnsykt med det hvis det ikke funker denne gangen...
 
Jeg skal amme så sant jeg har nok melk :). Med første ammet jeg til hun var bikket 7 - 8 mnd og hadde masse melk. Med nr kom ikke melke produksjonen skikkelig i gang så ammet ikke mer enn toppen 2 mnd. Men det er mitt ønske da om å amme, jeg har ikke noe i mot de som gir flaske eller begge deler. Alle er forskjellige og har grunner til å ikke amme :). Alle er gode mammaer selvom <3

Sent from my GT-S5690 using BV Forum
 
Back
Topp