Skal det skje NOE her snart eller???

Baby_mamma23

Forelsket i forumet
Var hos JM på mandag, ble sjekka og hadde 2 cm åpning så ho strippa meg og satt nåler i tillegg. Så på tirsdag gikk slimproppen, masse kynnere og menssmerter!
Onsdag kom det ennå mer slim og har vært skikkelig løs i magen de 2 siste dagene (noe jeg ellers aldri er)
Og IDAG da, kom det jaggu ennå mer slim, nå kan det umulig være mer igjen der altså. Får liksom så mange tegn så blir jo bare gående å veeente :-) Men i natt kanskje.. Hehe
 
Hold ut, skjer nok snart nå:)
 
Så spennende! Høres jo ut om om noe er på gang. Lykke til, håper det ikke er lenge til fødselen er her!
 
Utrolig spennende! Kan umulig være langt unna nå!
 
Takk for det jenter! Håper det snart blir noe alvor ut av disse "tegnene" :-) Jeg er jo ikke akkurat den mest tålmodige heller, så venter litt nå ja. Hehe
 
Høres ut som det nrmer seg med stormskritt for deg nå, lykke til!
 
Vil tro det nærmer seg nå ja! Skal krysse fingrene for deg ;) Masse lykke til :)
 
er du nærme termin?
Jeg fikk også beskjed om 2 cm åpning og 1,5 cm mormunn.. hadde maserier i ryggen i går men gidde seg i natt.. slim med rosa/rød farge kommer hver gang jeg er på do :D men er bare 37+4 i dag så tror ikke det skjer på en stund her..
Håper det tar seg opp og at du våkner med rier i natt :D wiiii :)
 


t0mmelise skrev:
er du nærme termin?
Jeg fikk også beskjed om 2 cm åpning og 1,5 cm mormunn.. hadde maserier i ryggen i går men gidde seg i natt.. slim med rosa/rød farge kommer hver gang jeg er på do :D men er bare 37+4 i dag så tror ikke det skjer på en stund her..
Håper det tar seg opp og at du våkner med rier i natt :D wiiii :)


Er 5 dager igjen til terminen, så synes ikke det er noe for tidlig heller. Hehe :-) Blir så spennende når man merker såå mange tegn! Har også hatt litt sånn brunlig utflod de siste dagene så synes det er på tide det blir noe action snart :-P
 


Betthy skrev:
Utrolig spennende! Kan umulig være langt unna nå!


Rett før nå sikkert! =)
 
Håper selv det skjer noe snart jeg,nå begynner jeg å kjede meg! Krysser fingra for at det skjer noe for oss begge snart! Jeg håper vi slipper overtid!!!
 
Back
Topp