skal dere

x1xAmalieHelensMamma

Gift med forumet
vaksinere dere mot svineinfluensa??

(ikke flytt denne tråden)

Jeg har tatt den. Jobber i helsevesenet å vil ikke ta med meg smitte hjem eller smitte pasientene. sambo er skeptisk, men skal mest sannsynlig ikke ta den. 

Sambo skal ta, fordi han er i risikogruppen.
Jeg tror ikke jeg skal ta. Er enda usikker med Sofie.

Jeg har tatt, mini skal ta
og mannen har alt hatt influensaen[:D]

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

jeg er VELDIG usikker...gubben har hatt infulensaen,mens jeg og snuppa har ikke..
men vi er ikke i noen risikogruppe heller(såvidt jeg vet iallefall)
men har egentlig sagt ja til å ta den allerede,gjennom jobben(helsevesenet)
men aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre altså...i.o.m at jeg er så usikker,så har jeg ikke tenkt så mye med tanke på snuppa enda heller..

diskuterte litt på jobben om det(sykepleiere og hjelpepleiere) og det er som ei sa at hjernehinnbetennelse vaksina de fikk for ca 30 år siden har noen blitt syke av,særlig utvilkingen av ME ol.
vet de har kommet lenger i dag,men den er faktisk ikke forsket på,og vi vet ikke langtidsvirkningen,vi blir prøve kaniner...
vet ikke om jeg vil risikere å bli syk om kanskje 30 år da,da er jeg fortsatt bare 50 år.
men vil ikke bli kjempesyk av infulensaen heller[:o][:-][>:]

snakka med en lege om dette og han sa at den er laget likt som vanlig influensa vaksinen. bare at med denne så har produksjonen går kjappere.

Minstemann har tatt den, siden han er i risikogruppa.
Jeg skulle tatt den på mandag, siden jeg jobber i helsevesenet. Men jeg våknet opp i dårlig form og mest sannsynlig svineinfluensa samme dag, så da måtte jeg bli hjemme, gett! [8D]

Er usikker på om jeg skal ta den nå, for det er jo ikke 100% sikkert at det er dette svineriet jeg har. Men jeg har ikke akkurat lyst til å vaksinere meg unødvendig heller.. [8|]

Eldstegutten på to og et halvt år, og mannen min, har ikke tatt den. Er usikker på om eldstemann skal bli vaksinert.

Back
Topp