skal dere

to små englebarn

Forumet er livet
trene etter fødsel. Tenker ikke sånn på med en gang, men om sider.

Jeg tenkte jeg skulle få meg et medlemskap å gå på spinning 2 ganger i uka. Gå på kveldstid når sambo er hjemme å kan ha jentene.

Er så godt å komme i form igjen..

trene har e aldri vært flink til, men e skal ihvertfall gå mye tur, og e skal prøve etter hvert å gå fortere og fortere så det blir litt trim i det likevel.

blir nokk bare trilleturer på meg her.skal prøve å ta meg noen trilleturer i uka.

blir vel mest trileturer(ej skal trille på dagtid så blir d en trilletur når pappan e heime) ....men ej he hond så e flink å gå tur d e vel trene d me?men ellers e e j kjempe sløv...[8D]

åja jet om æ ska trene når kroppen sir man e klar for d..
savne å ikke kunne gå på trening hverdag el gå på fjelle hverdag ilag m hunden å slike ting så d ska bli deili.
å samboern har sakt han ska passe lille tøtta mens æ ville trene å slikt...

JAAAAAAA- det klør i hver eneste muskel!

Jeg gleder meg faktisk mest til å begynne å trene igjen- svette ut all drit i kroppen og den kicken man får etterpå er verdens beste rus!

MEN det er kalrt at man må ta litt om litt- ikke kaste seg over det tyngste med en gang men trene seg opp igjen. Tror det er mye mer enn bare mage og livmor som blir rar etter en graviditet og fødsel, men hele kroppen endrer seg.

I begynnelsen blir det nok bare noen vognturer. Men har fryst avdragene på Sats fram til juni, så begynner å trene igjen da ja. [:)] Trenger nok å få strammet inn magen igjen da, og rompe, lår i samme slengen [;)]

ORIGINAL: titath

trene har e aldri vært flink til, men e skal ihvertfall gå mye tur, og e skal prøve etter hvert å gå fortere og fortere så det blir litt trim i det likevel.

Samme her

ORIGINAL: Janicke85

ORIGINAL: titath

Samme her

så får jeg se om treningslysten kommer tilbake, så kanskje jeg melder meg inn i et treningssstudio.

Jeg gleder meg sinnsykt til å trene bekkenet mitt så jeg kan gå igjen[:D] Er så lei de krykkene! Det å kunne gå normalt blir nok førstepri, ellers så håper jeg på å kunne bruke bunaden i mai.

ORIGINAL: Surremor

I begynnelsen blir det nok bare noen vognturer. Men har fryst avdragene på Sats fram til juni, så begynner å trene igjen da ja. [:)] Trenger nok å få strammet inn magen igjen da, og rompe, lår i samme slengen [;)]

Jeg har vært aktivt støttemedlem på Sats i snart 9 mnd, kanskje lurt å fryse det ja!!!
Skal begynne igjen til høsten, kjenner meg selv så godt at det skjer ikke noe i sommer!!

Husk jenter: vi MÅ IKKE trene magemusklene de første 6 ukene! Dette er fordi de kan revne[&:]

Ja,gleder meg som en unge[:D]Har medlemskap på et helsesenter..Fryst medlemskapet til jeg skal begynne igjen..før det blir det nok mye trilling med vogna..Så etterhvert vil jeg tilbake til Fotballen også ijen[:D]Se litt ann hvordan det lar seg ordne,pga sambo jobber skift..Så kan bli litt vanskelig med kamper osv. Men spinning og Body pump skal jeg på uansett[:D]Og der kan jeg ha med snuppa..[:D]

Ja, det skal jeg. Trena 4 ganger i uka før jeg blei gravid.
Nå har jeg ikke trena på flere mnd, så jeg føler meg skikkelig lat, feit og helt ut av form, enda jeg bare har lagt på meg 4 kg og alle sier at jeg ser så godt ut.
Noen ganger hjelper det veldig lite hva andre sier du[:D][:D][:D]

Åja, så fort jeg kan skal jeg trene.
Etter 2 så tette svangerskap er det bare og få rævva i gir gitt [:)]

ORIGINAL: ~Lucky~

Åja, så fort jeg kan skal jeg trene.
Etter 2 så tette svangerskap er det bare og få rævva i gir gitt [:)]

kunne ikke vært mer enig...

Blir nok mest trilleturer i starten, men har veldig lyst å begynne å trene!! Skal i bryllup i juni, så hadde vært kjekt å sett noenlunde ok ut til da[:)] Når alt kommer i orden, med amming og sånn vil jeg begynne å trene på treningssenter her!

Har treningskort på Spenst, men har ikke vært der siden jeg ble gravid[8D] må vel til med noe trening. Har aldri vært av de flinkeste til å komme meg på trening da.
Har bestemt meg for å unne meg et Grethe Roede- kurs etter fødselen for å få hjelp til å ta av det som helt sikkert blir igjen, så må jeg lure med meg noen til å trene også, for det gidder jeg ikke alene..

E medlem på Elixia, så eg tenkte eg sko prøva å få det te et par gonge i ugå+ gå mye tur me han little[:D]

Trene??[&:] Skal gå tur hver dag, men trener ikke noe spesielt, klarer ikke holde på den rutinen[8D] 

Back
Topp