Skal dere vite kjønnet?

snorkfrøk1

Betatt av forumet
Hei jenter:D

Tenke jeg skulle snoke litt:D
UL nærmer seg...skal dere vite kjønnet på nurket?
Vi vil vente til nurket kommer <3
 
hei:)
skal på ul om HELE lange 19 dager,hehe:)
ja vi valgte å vite sist og vil gjerne det denne gangen også:) hvis de kan se det da:)
er imponert over dere som vil vente til fødsel, jeg har så lite tålmodighet på alt,hehe:)
 
Jeg visste ikke kjønnet på nr.1. nå vil jeg vite :) Gleder meg til UL 16.02
 
Jaaa, vi skal vite... Er sååååå spent!!!!
 
Skal på ul 22.2, viste ikke noe sist og skal heller ikke vite noe nå :)
 
Skal på ul på fredag og vil vite det da, så sant de ser det:) Klarer ikke vente, hehe. Fikk vite det på ul med forrige mann også.
 
Med forrige venta me til han var født me å finne ut kjønnet. Men denne gangen trur eg ikkje me klarar å vente:-)..
 
Jaaa  Jeg er ALT for nysgjerrig til at jeg greier å vente til fødselen! Jeg har begynt å få en merkelig "guttefølelse", og jordmor antydet langt på vei at det er gutt da jeg var der...Så 8 februar får vi se 
 
Ja, dvs EG skal vite, ikkje min samboer. Han vil beholde spenningen.. Hehe
 
Ja :D Vil vite det her ja hvis h*n vil vise det da ;) Er så nysgjerrig! :)
 
Vi skal vite denna gangen og, dersom det er mulig! :) er nok spenning rundt kass vesen som kjem til oss! ;)
 
Vil definitivt vite dersom det er mulig!!!
 
Hei =) om vi kan se kjønnet på ul vil vi gjerne vite det... 
 
Ja, vil vite :)
 
Ja, vi vil gjerne vite det hvis lille knøttet vil vise seg fram selvfølgelig <3 Vi har ei jente fra før så myyye rosa, og hvis det blir en gutt nå så er det greit å få handla litt ;)
 
Jeg vil vite, mannen ikke - men det betyr vel at jeg vinner? Er jo umulig å holde det skjult. Vi visste ikke hva vi fikk sist gang, og det spiller jo heller ingen rolle, men for praktiske formål synes jeg det er greit å vite om jeg kun skal vaske kjønnsnøytrale klær, eller om de rosa skal frem igjen. Og hvis det blir en gutt så må han jo få litt nytt! Også er det så spennende!!
 
vi vet det allerede
synes vi får en helt annen nærhet til babyen nå som vi vet hva det er :)
 
Å jaaa! Vi vil absolutt vite :) Synes dette er spennende nok i seg selv ;)
 
Back
Topp