Skal dere vite kjønnet?

Hvis de kan se det på ultralyden så vil jeg vite det. Klarte ikke å holde meg sist, å kommer ikke till å klare det nå heller [;)]

ORIGINAL: tone86

stemte vet ikke, for vi strides litt i heimen om dette enda.. hehe... jg vil egentlig ikke vite, mens sambo vil... og han tror han vinner, fordi jeg er så himla nysgjerrig!![8D][;)]

Akkurat det samme her i huset, men jeg er egentlig sta nok til å greie å holde meg... Så vi får diskutere det litt! Man får vel gi og ta [:D]

Vi har en av hver fra før, men ønsker likevel å vite det denne gangen også.. Mest pga storesøster som er 5 år.

Ja, definitivt. Frk. nysgjerrig klarer ikke å ikke vite det. Dessuten mye greiere i forhold til innkjøp av stæsj til babyen osv[:)]

Ja vi vil vite. Har ikke eget barnerom til babyen. Må dele rom med oss den første tiden. Så vil kunne kjøpe inn rosa eller blå ting i forkant til lille nurket!! Tror uansett nysgjerrigheten kommer til å ta over!!! [:D]

Hihi... Takk vinternurk:) Jeg også følte at det var en god ide:) Så håper bare at jeg får mannen min med på det:) Jeg er super nysgjerrig og kunne bel egentlig tenkt meg og visst, men samtidig så hadde det vært utrolig spennende og holdt seg også:)

Å ja, vil bli mest mulig kjent med hjertebarnet våres [;)]

Back
Topp