Skal dere vite kjønnet?

Hemmelig2014

Elsker forumet
Ja, da lurer eg på om dere skal vite kjønnet? [:D]

Her har vi litt løst å vite det, mest praktisk i forhold til hva vi skal kjøpe inn til den lille, men har ikke helt bestemt oss ennå [:D]

jeg har bestemt meg for ikke å vetta det.. Men om nysgjerrigheten tar overhånd, det veit jeg jo ikke enda..! :P

Jeg har vel egentlig det ja=) Litt for å velge navn og kjøpe litt rosa/ blått=) Hihi:D

Men samtidig hadde det vert veldig kjekt å ikke vite=) <3 Blir like glad uansett=)

Jeg vil vite, men sambo vil ikke^^. Men jeg får vel vilja mi=P

Vi vil vite[:)]

stemte vet ikke, for vi strides litt i heimen om dette enda.. hehe... jg vil egentlig ikke vite, mens sambo vil... og han tror han vinner, fordi jeg er så himla nysgjerrig!![8D][;)]

Ja, for blir det en jente skal jeg shoppe masse fine rosa klær!

Blir det en gutt, har vi jo alt vi trenger til gutt[;)][:)] Ganske greit egentlig det også[:)]

Nei vil ikke vite det denne gang. Har en gutt å ei jente fra før av og har vist det begge gangene me di, så vil ha det som en overraskelse denne gangen. Har alt av klær å utstyr til begge kjønn.

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Blir det en gutt, har vi jo alt vi trenger til gutt[;)][:)] Ganske greit egentlig det også[:)]

samme her [:D]

svarte vet ikke. Rett og slett fordi jeg har ikke spurt mannen om dette enda. Jeg vil da. Var litt moro med lillegutt, for da skulle vi liksom ikke vite det, men han ville noe helt annet, og selv det utrente øyet ville sett hva det var, han viste frem juvelene med stolthet [:D]

Jeg stemte vet ikke:) Vi har en av hver og jeg har visst det med dem begge:) Men nå hadde det kanskje vært veldig kjekt å prøvd og ikke vite det:) Men vet ikke om det vil gå da:) Tenkte å få legen til å skrive kjønnet på en lapp slik at hvis nysgjerrigheten tok overhånd så kunne vi se på lappen:) Men vet ikke enda:)

prøverpånummer3: Den var fiffig[:D] å få det skrevet på en lapp...så man kan titte hvis fristelsen blir for stor etter hvert, hehe.

Jeg stemte at vi vil vite...fordi jeg er altfor nysgjerrig til ikke å vite det...nok spenning gjennom svangerskapet allikavel[;)]

Vet ikke jeg...

Men kjenner jeg meg rett kommer vi vel til å ville vite det....

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Samme her[:D][:D] Bare motsatt! Vi har jo jente fra før[;)]

Vi vil vite [8D]

Denne gangen vil jeg gjerne vite det. Sist ville jeg at det skulle være en "overraskelse" den dagen babyen kom, men jeg har hørt så mange fortelle at de har fått et helt annet forhold til babyen mens den lå i magen bare fordi de visste om det var gutt eller jente. Så denne gangen skal vi prøve hvordan det er [;)][;)][;)]

JA svarte jeg. Begge til vite det, med tanke på bestemme navn, innkjøp av utstyr og klær, Og selvfølgelig innredning av barnerom. Kan ikke tenke meg å ikke vite det...

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Vi vil vite[:)]

Back
Topp