Skal dere vite kjønn?

Vil vite :happy:

Denne gangen vil vi vite, har vært gjennom to svangerskap tidligere hvor vi visste førstemann og ikke nr 2 :happy: veldig spennende å ikke vite, men nå vil vi rett og slett fordi om det er en gutt så skal det selges unna endel jenteklær og nytt må kjøpes inn :Heartblue:Heartred

Har en av hver fra før, så skulle virkelig ønske jeg klarte å vente til fødsel denne gangen. MEN jeg er så latterlig nysgjerrig, at det klarer jeg nok ikke :p

Her er vi begge for nysgjerrige til å vente helt til fødsel. Jeg har lyst å vente med å fortelle alle det (tenker at det hadde vært fint med litt kjønnsnøytrale gaver og slikt fra besteforeldre), men regner med at mannen kommer ikke til å klare å holde på hemmeligheten.

Hadde vært spennende å ikke vite, men vi er nok aaaalt for nysgjerrige :)

Ja, klør i fingrene etter å få vite kjønnet. Har tenkt å holde det hemmelig for andre til etter fødselen, kun den aller nærmeste familien som skal få vite det.

Her er vi begge for nysgjerrige til å vente helt til fødsel. Jeg har lyst å vente med å fortelle alle det (tenker at det hadde vært fint med litt kjønnsnøytrale gaver og slikt fra besteforeldre), men regner med at mannen kommer ikke til å klare å holde på hemmeligheten.
Vi viste det selv sist, forsi mannen var alt dor nysgjerrig men vi fortalte det ikke til noen:happy:

Lyst til å vite det ☺️ Også med tanke på vi har bare ‘’jente klær’’ ;-)

Vi har en av hver, så det blir spennende å se hva det blir denne gangen. Magefølelsen sier en jente til :HeartpinkVi får se på oul, vil vite ;)

Vi vil vite :happy: rett og slett for nyskjerrig :happy112blir såpass mange ultralyder før lille kommer uansett at det er godt gjort å ikke finne ut av det :D

Vi vil vite.
Mannen har bestilt jente først, og så gutt. Og jeg har visst med å høre etter. :hilarious:
Forrige gang så de det ikke på UL, og jeg trodde det var gutt helt til jenta var ute. Endte med direktetur fra føden til kjøpesenter. ;)

Back
Topp