Skal dere vite kjønn?

USbaby

Blir kjent med forumet
Vi får mest sannsynlig vite kjønn om et par uker! Ser selv frem til å kunne planlegge barnerom, stil og klær, men ser mange ikke ønsker og vite.

Har dere bestemt dere?

Jeg vil ikke vite det før fødsel, ønsker å ha det som en overraskelse :)
Og det har jeg sagt til familie, at jeg ønsker ikke at gaver skal være bare rosa eller blått.
Blir fort litt mye av det ene eller det andre for min smak.
Og så ønsker jeg å kunne bruke opp igjen mye til eventuelle flere barn, uavhengig av kjønn.
Og navn: vi har allerede ett jentenavn og ett guttenavn klart ;)

Vi skal vite. Jeg kunne egentlig godt venta til fødsel, men det er uaktuelt for mannen :p Så om det kan sees på oul får vi vite det da :Heartblue:Heartpink

Jeg vil vite. Synes det er vanskelig nok å finne navn når halvparten er sortert vekk :hilarious:

Vi skal absolutt vite :thumleft synes det er greit å kunne planlegge med navn osv. Vi er også en del strikkere i familien, og jeg synes det hadde vært veldig kjedelig om alt som ble laget til babyen ble i hvitt og beige :)

Har tenkt på at det hadde vært spennende å ikke visst kjønn før fødsel, men tror ikke jeg har tålmodigheten til det:hilarious: om vi er så heldige at vi ser kjønn på OUL så vil vi nok vite det:happy:

Vi vil vite. Ikke nødvendigvis pga planleggingens del, men fordi vi er så sinnsykt spent og nysgjerrig :hilarious:

Last edited:
Ser de det på ul ser de kjønne :) gjør de ikke så gjør de ikke :) kjenner at jeg er mye roligere å avslappet i forhold til alt denne gangen :) en indre ro som ikke har vært i de 3 andre svangerskapene:) så må jeg vente til den lille er i armene mine med å vite kjønn er det helt greit denne gangen :)

Vil vite :)

Ja! :) Kjente forrige gang at jeg knyttet meg mer til babyen i magen når jeg visste at det var en gutt :dummy: ..men så kan det jo slå feil :joyful: du tror du «kjenner» ungen, også kommer det ut som et annet kjønn :hilarious: Forrige gang visste vi det ganske så sikkert grunnet noe «vulgære» posisjoner på gutten på ultralyd, hehe. Jeg hadde ikke stolt helt på det hvis jeg hadde fått beskjed om at det var ei jente :dummy1:

Vi skal vite det :) Mest sannsynlig vil offentlig UL være rett over nyttår, så hvis det blir slik tenker vi bare ta en privat UL i midten av november for å ha mulighet til å kunne fortelle familien kjønnet før jul :)

Jeg vil vite om det går♥️ Fortige gang jeg var gravid klarte ikke jm å se det på oul pga navlestreng mellom beina;) Men fikk vite det i uke 26 på 3d ultralyd da.. men det var lenge å vente syns jeg! Men det er (for oss) viltigst at alt går bra:) Ønsker meg begge deler jeg så blir spennende når vi får vite!

Back
Topp