Vi vil vite men jeg har en sterk følelse av at det er en jente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi vil vite men jeg har en sterk følelse av at det er en jente
Har to gutter fra før av . jeg har på følelsen at dette også er en gutt, men de få vi har sagt det til tror det blir jente
Vi har bestemt oss for at denne gangen vil vi ikke vite før fødsel
Han ville vite kun for å halvere valgmulighetene på navn, kjønn har alltid vært det samme for oss begge.
Vi hadde både jentenavn og guttenavn klart før baby nr 1 ble laget så måtte vi lage nytt guttenavn til nr 2. Blir det en gutt til så sliter vi
Jeg har hatt navn klart siden før jeg traff mannen og vi har vært i lag i over 15 år, men han har totalt annerledes smak enn meg og å finne navn til barna har vært kraftig diskutert og endte med kompromiss på begge to
Jeg er veldig glad i gamle, sjeldne engelske og franske navn og ville gjerne oppkalle da jeg har franske aner og han britiske aner, mens han enten vil ha ultramoderne eller gamle norske navn
Heheh, vi skal få det morro fremover med å diskutere oss frem til både guttenavn og jentenavn
Denne gangen vil jeg ikke vite Så håper ikke nysgjerrigheten blir for stor
Jeg fikk vite det i uke 12 sist, skal på privat UL i uke 13 denne gang og håper jeg da får vite kjønnet