Skal dere vite kjønn?

Har to gutter fra før av . jeg har på følelsen at dette også er en gutt, men de få vi har sagt det til tror det blir jente ;)

Vi har bestemt oss for at denne gangen vil vi ikke vite før fødsel ;)
 
Vi vil vite:) men jeg har en sterk følelse av at det er en jente:)

Blir spennede å se hva det blir :joyful:

Har to gutter fra før av . jeg har på følelsen at dette også er en gutt, men de få vi har sagt det til tror det blir jente ;)

Vi har bestemt oss for at denne gangen vil vi ikke vite før fødsel ;)

Blir spennede å se til fødselen da om det blir gutt nr 3 eller jente nr1 :love7
 
Han ville vite kun for å halvere valgmulighetene på navn, kjønn har alltid vært det samme for oss begge.:love017

Vi hadde både jentenavn og guttenavn klart før baby nr 1 ble laget :smiley-ashamed004 så måtte vi lage nytt guttenavn til nr 2. Blir det en gutt til så sliter vi :gen113
 
Jeg er litt der at så lenge det ikke er en kattunge, så er det helt greit for meg. Tror jeg vil vite det dersom det går å se på oul. Fikk vite at jeg skulle få jente på tul med storesøster. Jordmor sa at det var ikke vanskelig å se.
 
Vi hadde både jentenavn og guttenavn klart før baby nr 1 ble laget :smiley-ashamed004 så måtte vi lage nytt guttenavn til nr 2. Blir det en gutt til så sliter vi :gen113

Jeg har hatt navn klart siden før jeg traff mannen og vi har vært i lag i over 15 år, men han har totalt annerledes smak enn meg og å finne navn til barna har vært kraftig diskutert og endte med kompromiss på begge to:smiley-bounce022
Jeg er veldig glad i gamle, sjeldne engelske og franske navn og ville gjerne oppkalle da jeg har franske aner og han britiske aner, mens han enten vil ha ultramoderne eller gamle norske navn:happy118

Heheh, vi skal få det morro fremover med å diskutere oss frem til både guttenavn og jentenavn:laughing025:laughing021
 
Denne gangen vil jeg ikke vite :happy: Så håper ikke nysgjerrigheten blir for stor:joyful::smiley-bounce022
 
Jeg har hatt navn klart siden før jeg traff mannen og vi har vært i lag i over 15 år, men han har totalt annerledes smak enn meg og å finne navn til barna har vært kraftig diskutert og endte med kompromiss på begge to:smiley-bounce022
Jeg er veldig glad i gamle, sjeldne engelske og franske navn og ville gjerne oppkalle da jeg har franske aner og han britiske aner, mens han enten vil ha ultramoderne eller gamle norske navn:happy118

Heheh, vi skal få det morro fremover med å diskutere oss frem til både guttenavn og jentenavn:laughing025:laughing021

Vi er heldigvis litt enige i navn, men vi bruker bare arvenavn og dobbelnavn :hilarious:

Denne gangen vil jeg ikke vite :happy: Så håper ikke nysgjerrigheten blir for stor:joyful::smiley-bounce022

Lykke til hvertfall :happy: håper du overvinner nysgjerrigheten.
 
Jeg fikk vite det i uke 12 sist, skal på privat UL i uke 13 denne gang og håper jeg da får vite kjønnet
 
Jeg vil ikke vite. Jeg har en av hver, var ferdig og godt fornøyd med det og hat kvittet meg med alt av babyting. Så møtte jeg sambo, barnløs og ønsket meg plutselig fler :p hva det blir spiller ingen rolle for meg. Han ønsker seg en gutt. Tror det er mest fordi han tror han kommer til å bli superoverbeskyttende med jente:p
 
Back
Topp