Skal dere vite kjønn?

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
Skal dere vite kjønn?? :love017

Her fikk vi vite med den første med OUL, at det var en gutt. Så det til og med selv :laughing002
Med nr2, fikk vi vite ved fødsel, for denne gutten nektet å vise seg frem uansett hvor mange UL jeg hadde :smiley-ashamed004

Vil vite denne gangen og, men hvis de sier jente vil jeg ha 3D UL for å være helt sikker :smiley-ashamed005

Søskenbarnet mitt fikk vite jente 3 ganger på 3 forskjellige UL med 3 forskjellige teknikere men ut kom det er gutt :laughing002

Jeg har allerede 2 gutter så hadde vært supert å fått 1 jente, men forventer en gutt til :smiley-ashamed004 min familie lager bare gutter, det er 12 gutter og 1 jente i denne generasjonen :laughing001

Hva i deres familie? Hva er det mest av og hva trur dere vil få? :love7

Jeg har egentlig ikke lyst å vite denne gangen. Visste med datteren min;)
Men så har jeg jo lyst å begynne å strikke klær å sånt til den lille og da er det jo kjekt å vite kjønn:hilarious:

Jeg har 4 brødre og 1 søster. Jeg fikk lita jente for 11 år siden, og jeg har en følelse på dette blir en gutt. Jeg vil vite det.

Jeg har egentlig ikke lyst å vite denne gangen. Visste med datteren min;)
Men så har jeg jo lyst å begynne å strikke klær å sånt til den lille og da er det jo kjekt å vite kjønn:hilarious:

Det finnes mye fint man kan lage i nøytrale farger, men det er noe å lage i den fargen man vil ha etter kjønn :joyful:
Jeg hadde ingen plan til nr 2, strikket en blå lue og en rosa lue til fødselen og bare det :love2

Det finnes mye fint man kan lage i nøytrale farger, men det er noe å lage i den fargen man vil ha etter kjønn :joyful:
Jeg hadde ingen plan til nr 2, strikket en blå lue og en rosa lue til fødselen og bare det :love2
Ja det er sant. Men så blir det jo litt kjedelig syns jeg da å kun ha i nøytrale farger å... Meeen jeg får se hva det blir til på oul!

Jeg vil vite. Jeg vil veldig gjerne ha jente mens barnefar vil ha gutt :P

Jeg vil gjerne vite, spesielt siden det er første barn :happy: Samboer ønsker gutt, for min del er det det samme :Heartred

Jeg vil vite!! Hadde vært praktisk med ei jente til, da har jeg jo hele garderoben klar:joyful::p. Gutt er selvfølgelig også hjertelig velkommen, da kan jeg jo kjøpe masse!!

Ja det er sant. Men så blir det jo litt kjedelig syns jeg da å kun ha i nøytrale farger å... Meeen jeg får se hva det blir til på oul!

Blir litt ensformige med nøytrale, men gul, grønn er O også fint :) Kan hende bebisen viser fram alt på OUL og:smiley-ashamed005

Jeg vil vite. Har 3 gutter fra før. Pappaen tror det er jente nå.

Så spennede :rolleyes: ønsker du jente denne gangen? :happy:
Jeg ønsket veldig jente sist. De to eldste har fått veldig mye glede ut av hverandre, og jeg tror det har vært fint for dem å være av samme kjønn. Mange felles venner og sånt. Så nå tenker jeg at om der bli en gutt til, så blir det fint for minstemann og blir det jente, så er det fint å få prøve det også.

Jeg skille ønske jeg klarte å la være å vite, men jeg er altfor nysgjerrig! Så hvis dette går bra, skal jeg vite :)

Jeg vil vite!! Hadde vært praktisk med ei jente til, da har jeg jo hele garderoben klar:joyful::p. Gutt er selvfølgelig også hjertelig velkommen, da kan jeg jo kjøpe masse!!

Fordel med samme kjønn, du har alt :joyful: men lite du treng på handle, så det andre kjønn betyr mye innkjøp :D men mer penger :nailbiting:
Blir artig å se hva det blir til slutt :happy:

Jeg ønsket veldig jente sist. De to eldste har fått veldig mye glede ut av hverandre, og jeg tror det har vært fint for dem å være av samme kjønn. Mange felles venner og sånt. Så nå tenker jeg at om der bli en gutt til, så blir det fint for minstemann og blir det jente, så er det fint å få prøve det også.

Jeg er der du var sist, ønsker jente:happy: men gutt er like ønsket, bare verre med navn :smiley-ashamed004 jente navn har vært klar i 8år :smiley-ashamed005

Jeg skille ønske jeg klarte å la være å vite, men jeg er altfor nysgjerrig! Så hvis dette går bra, skal jeg vite :)

Kjenner til den følelsen der :smiley-ashamed004 det er så spennende tid at man klarer ikke å vente :happy: 9 måneder er lang tid :joyful:

Fordel med samme kjønn, du har alt :joyful: men lite du treng på handle, så det andre kjønn betyr mye innkjøp :D men mer penger :nailbiting:

Yngstegutten min har masse i rosa og lilla. Foruten penklær, tenker jeg at gutter og jenter bruker det samme:)

Jeg har 5 brødre og 3 søstre.
Sambo har 6 søstre.
Tantebarn : 3 jenter og 3 gutter.
Vi har en gutt nå, og tror nok det blir en gutt til på oss :) Og ja vil veldig gjerne vite. Uansett så har vi alt av seng, vugge, og klær! Kommer ikke til å kjøpe noe mye om det blir jente. Får gå i grått og blått. :p

Last edited:
Vi skal ikke vite. Har en av hver fra før og det var mannen som «tvang» igjennom å vite kjønn med begge to. Nå får jeg viljen min om å ikke vite:joyful:

Yngstegutten min har masse i rosa og lilla. Foruten penklær, tenker jeg at gutter og jenter bruker det samme:)
.

Så klart, farger er farger for jenter og gutter :joyful: Men tenkte mest innom kjoler, skjørt og slik hvis det blir det andre kjønn :)

Jeg har 5 brødre og 3 søstre.
Sambo har 6 søstre.
Tantebarn : 3 jenter og 3 gutter.
Vi har en gutt nå, og tror nok det blir en gutt til på oss :) Og ja vil veldig gjerne vite. Uansett så har vi alt av seng, vugge, og klær! Kommer ikke til å kjøpe noe mye om det blir jente. Får gå i grått og blått. :p

Oi, stor familie :love017 ja, lurt å ta vare på all utstyr, sparer mye penger :happy:

Vi skal ikke vite. Har en av hver fra før og det var mannen som «tvang» igjennom å vite kjønn med begge to. Nå får jeg viljen min om å ikke vite:joyful:

Hadde jeg hatt en av hver så hadde ikke jeg heller ønsket å vite :joyful: ellers er jeg så utålmodig og klarer ikke å vente ;)

.

Så klart, farger er farger for jenter og gutter :joyful: Men tenkte mest innom kjoler, skjørt og slik hvis det blir det andre kjønn :)

Oi, stor familie :love017 ja, lurt å ta vare på all utstyr, sparer mye penger :happy:

Hadde jeg hatt en av hver så hadde ikke jeg heller ønsket å vite :joyful: ellers er jeg så utålmodig og klarer ikke å vente ;)

Han ville vite kun for å halvere valgmulighetene på navn, kjønn har alltid vært det samme for oss begge.:love017

Back
Topp