Skal dere vite kjønn?

Jeg har litt lyst til at det skal være en overraskelse ved fødsel, men vet ikke om jeg klarer og holde meg så lenge [emoji28] Men kjønn spiller ingen rolle, ønsket og elsket uansett [emoji173]️

Eg MÅ vite om det er mulig[emoji1] alt for nyskerrig av meg [emoji14] men spiller ingen rolle om det blir gutt el jente[emoji173]

Japp:) Denne gangen skal vi det. Har to fra før, og da valgte vi å ikke vite. Men dette er siste barnet, så denne gangen vil vi vite :)

Vi skal ikke vite[emoji847] visste det ikke med 1 mann, og siden fødsel ble som det ble så, får jeg viljen min denne gangen også[emoji173]️

Har litt lyst til å ikke vite. Har to av hver så det hadde vært gøy å få en overraskelse til jul. Men jeg er alt for nysgjerrig så klarer nok ikke la være. Evt så ser jeg det kanskje på ul selv å

Vi skal vite, men vi har ikke helt bestemt oss om vi skal la være å fortelle det før fødsel:)

Vi ønsker å vite det selv om det ikke spiller noen rolle. Føler vi kan forberede oss mer viss vi vet hva det blir.

Jeg kommer til å dø av nyskjerrighet om jeg ikke får vite. Er samme hva, men må vite.

Jeg er en av de som legger høyest bud i amerikaner pga jeg lure på hva som er i bordet... Så overdrevet nyskjerrig... [emoji23]

Back
Topp