Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skulle til å si d da jeg så bildet ditt i går, men ville ikke i tilfelle dere ikke fikk eller ikke ville viteJeg så d på d første bilde du la ut..Hihi..Så gøy..Jeg også har misstanke på gutt så blir spennende å se på oul om jeg har rettHiihi, hiihi, ble veldig overrasket på ul i går, gyn sa at hun skulle være forsiktig med og si noen ting, men viss hun skulle satset på noe så hadde hun satset på gutt, så veldig tydelig en avlang "tutt" mellom bena på lille Har også bilde, som er ganske tydelig, da lille lå helt rolig og viste seg fram da! Har selv også følelse på gutt, men stoler ikke på det før oul da var forresten 11+3 i går.
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des
Så ikke denne først. Ja da kan det jo bli spennende..Jeg vil vite, men mannen vil ikke. Så vi får diskutere det litt før oul...
Wææ, hvordan da? skulle lagt ut det andre bilde hun tok av lilles "lillemann" også, men hun sa at nå må ikke dette her på Internett altså, å lo, men så må tør jeg ikke å legge det ut hahahJeg skulle til å si d da jeg så bildet ditt i går, men ville ikke i tilfelle dere ikke fikk eller ikke ville viteJeg så d på d første bilde du la ut..Hihi..Så gøy..Jeg også har misstanke på gutt så blir spennende å se på oul om jeg har rett
Kjente igjen noe nede der som ikke er der om d er jenteWææ, hvordan da? skulle lagt ut det andre bilde hun tok av lilles "lillemann" også, men hun sa at nå må ikke dette her på Internett altså, å lo, men så må tør jeg ikke å legge det ut hahah
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des