Skal dere vite kjønn?

Jeg vil ikke vite, men samboeren vil :) Jeg er jo nysgjerrig jeg og så jeg er ikke så veldig vanskelig å overtale :p

Vi skal vite det :p er førstegangsgravid så føler det er mest praktisk :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hiihi, hiihi, ble veldig overrasket på ul i går, gyn sa at hun skulle være forsiktig med og si noen ting, men viss hun skulle satset på noe så hadde hun satset på gutt, så veldig tydelig en avlang "tutt" mellom bena på lille :D Har også bilde, som er ganske tydelig, da lille lå helt rolig og viste seg fram da! :p Har selv også følelse på gutt, men stoler ikke på det før oul da :) var forresten 11+3 i går.

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Altfor nysjerrig til å la være tror jeg. :p Og så er det så mye større utvalg i klær og utstyr som ikke er kjønnsnøytralt føler jeg.

Hiihi, hiihi, ble veldig overrasket på ul i går, gyn sa at hun skulle være forsiktig med og si noen ting, men viss hun skulle satset på noe så hadde hun satset på gutt, så veldig tydelig en avlang "tutt" mellom bena på lille :D Har også bilde, som er ganske tydelig, da lille lå helt rolig og viste seg fram da! :p Har selv også følelse på gutt, men stoler ikke på det før oul da :) var forresten 11+3 i går.

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Jeg skulle til å si d da jeg så bildet ditt i går, men ville ikke i tilfelle dere ikke fikk eller ikke ville vite;)Jeg så d på d første bilde du la ut..Hihi..Så gøy..Jeg også har misstanke på gutt så blir spennende å se på oul om jeg har rett

Vi skal ikke vite. Visste på første, mn ikke på andre. Kjempe stas å ikke vite. Sa i fra før hun startet ul at vi ikke ville vite, ellers hadde det nok ploppet ut :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg hååååper å få vite på onsdag :p

Sent from my iPad using BV Forum

Er det noen her som er i den situasjonen at den ene vil vite og den andre ikke??

Jeg skulle til å si d da jeg så bildet ditt i går, men ville ikke i tilfelle dere ikke fikk eller ikke ville vite;)Jeg så d på d første bilde du la ut..Hihi..Så gøy..Jeg også har misstanke på gutt så blir spennende å se på oul om jeg har rett
Wææ, hvordan da? :D skulle lagt ut det andre bilde hun tok av lilles "lillemann" også, men hun sa at nå må ikke dette her på Internett altså, å lo, men så må tør jeg ikke å legge det ut :p hahah

Jeg vil vite:-)
Jeg har visst det på de 4 andre, og jentungen min på 15 er helt besatt her og maser om når jeg får vite kjønnet :-) hu gleder seg masse til å bli storesøster :-)

Wææ, hvordan da? :D skulle lagt ut det andre bilde hun tok av lilles "lillemann" også, men hun sa at nå må ikke dette her på Internett altså, å lo, men så må tør jeg ikke å legge det ut :p hahah

Kjente igjen noe nede der som ikke er der om d er jente;)

Har ikke helt bestemt meg ennå.. Kult å ikke vite, men så er jeg jo innmari nysgjerrig også da ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei ikke vite :-D fikk vite sist, så vil prøve spenning denne gangen :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Første gangen jeg snakket med samboeren min om det sa han det kunne være gøy å ikke vite. Men så så jeg at ALT i butikkene er for jente eller gutt, så om vi skal kjøpe inn noe er det jo veldig greit å vite. Dessuten er jeg nysgjerrig :D

Han har ingen sterke meninger om det, akkurat som meg har han faktisk ingen preferanser, og håper bare alt er bra med den lille :) Hører at så mange menn helst ønsker seg gutt, så er kjempeglad for at min samboer ikke bryr seg om det er gutt eller jente. Han mener at begge kan jo gjøre alt, og det er jeg enig i <3

Men nysgjerrigheten min gjør at jeg skal spørre om det på UL i slutten av juni :D Da skal svigerforeldrene mest sannsynlig være med oss også :)

Både jeg og samboeren vil vite kjønn. Hadde vært spennende å vente til fødselen med å få vite kjønn, men vi er så spente og nysgjerrige begge to :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp