Skal dere vite kjønn?

Vi vil vite. Men er usikker på om vi skal fortelle d til andre. Men har nok et par bestemødre som vil strikke noe, og vil sikkert vite kjønnet for å velge farge. Selv liker jeg ikke rosa. Så om d blir jente er jeg redd for å få for mye rosa klær i gava, så andre blir skuffet om vi ikke vil bruke d.

Bra poeng med å fortelle til andre.. Jeg tror ikke vi skal fortelle det til noen selv om vi kanskje er heldige å får vite :)
 
Er egentlig litt bekymret for å få mye rosa om d blir jente. Er kanskje litt tidlig å bekymre seg, siden det er lang tid til vi vet kjønn enda. Men har ikke så nært forhold til samboeren sin familie. Har møtt dem flere ganger. Men vi bor ganske langt unna nå. Så føler ikke at jeg har mer enn et overfladisk forhold til dem enda. Har ikke helt kommet ut av skallet mitt når jeg har vært med dem. Så føler ikke for å sette noen "regler" for hva de kan kjøpe til oss. også er d bare gutte barnebarn der fra før. De går liksom å venter på at samboeren min skal fikse en ny jente til familien. Så er redd vi blir å få bare rosa veldig jentete ting, som jeg selv ikke er så glad i. Også forventer de selvfølgelig at vi skal bruke d vi får. Syns selv d er morsomt å kjøpe klær til barn, og er alltid stas når d faller i smak.
 
Jeg vil ikke vite, men kjære min vil.. Har en gutt og jente fra før, da viste vi.denne gangen vil jeg bli overrasket;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vil vite, alt for nyskjerrig til å la være:)
Så jeg går til privat UL om vi ikke ser kjønnet på den ordinære:)


❤️ Termin 16.13.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Jeg vil ikke vite, men kjære min vil.. Har en gutt og jente fra før, da viste vi.denne gangen vil jeg bli overrasket;)


Sent from my iPad using BV Forum
Ja om man har en av hver fra før så tror jeg og at jeg ville blitt overrasket! Men er jo ikke sikkert jeg hadde klart det ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Ja om man har en av hver fra før så tror jeg og at jeg ville blitt overrasket! Men er jo ikke sikkert jeg hadde klart det ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Blir spennende og se om jeg klarer.. Mann skal vist vite. Så vi får se;)


Lineee83
 
Samboeren ville egentlig ikke vite og jeg syntes det hørtes ut som en god idé. Men når vi har sett hvor lite man kan kjøpe inn uten å vite kjønn ("alt" er jo tilpasset jente eller gutt) har vi ombestemt oss. Dessuten er jeg alt for nysgjerrig til å vente :D
 
Er ikke sikker på om vi vil vite enda:) men vet jo at jeg er en nysgjerrig sjel, så vi får se :p

♡ desember 2014 ♡
 
Jeg tror aldri jeg hadde klart å vente til fødselen med å vite kjønn. Men spennende for de som gjør det :)
 
Hmm vet ikke helt ennå. Litt spennende å ikke vite, men så er jeg jo innmari nysgjerrig da;) Også har vi jo mye rosa fra før.. Vi får se :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg kunne godt tenkt meg å ikke vite hva kjønnet blir. Har også ei jente og en gutt fra før :)
Men mannen er fast bestemt på å vite det.!! Så jeg klarer nok ikke styre nyskjerrigheten min jeg heller da :p :p
 
Vi skal ikke vite. Gjorde det ikke sist heller. Synes det er så godt å kjenne på uvissheten og nysgjerrigheten. Også trenger man jo ikke tonnevis med klær før babyen er født. Butikkene er jo der etterpå også :p
 
Back
Topp