Skal dere vite kjønn?

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Når den tid kommer?

Vi skal ikke vite. Skal ha det som en overraskelse fram til lille kommer ut. Så da får vi bare håpe h*n ikke er usjenert og skrever og viser hele stellet på ul :p



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Last edited:
Vi skal vite kjønn :) Jeg må ha alt i orden og vite sånn halvveis hva vi går til :p


Taster på appen :)
 
Jeg vil gjerne vite. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja! Elsker å kjøpe farger! :p og så e eg skikkelig nysjerrig på om mannen har rett i at d blir gutt :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Dessuten kan eg legge til at bilstolen vi har e rosa :p hehe

babyjente 27 Juli ♡
 
Vi skal også vite :) har så mye rosa, så greit å vite om vi må handle nytt.. :p
 
skal vite!!! kinesiske kartet sier gutt, sist sa det jente og gutten kom..haha.. og så vil jeg sy masse babyklær! har guttefølelse.
 
Må vite :p har 2 gutter fra før så her i huset er alt blått :) veldig greit om det kommer en gutt til, kan alt bare vaskes! Men skulle det bli nødvendig med rosa så må shoppes :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Vi vil vite. :) klarer ikke vente, dessuten synes jeg det er greit å kunne kjøpe litt farger også tenker jeg det er et lite steg for å bli kjent med babyen jeg da... Dessuten tror jeg vi må begynne tidlig hvis vi skal klare å enes om navn... *haha*


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vil vite. Bare Håper de sier riktig denne gangen. Ventet på jente i 9 mnd forrige gang, men ut kom min sønn.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Vil vite. Bare Håper de sier riktig denne gangen. Ventet på jente i 9 mnd forrige gang, men ut kom min sønn.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Oi er det sant? Føler teknologien liksom er blitt så god at det burde vel være enkelt! Når var dette? Og var det bare ved en anledning du fikk høre feil el flere?


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Har egentlig lyst til å ikke vite... Hadde vært utrolig spennende.. Gehe

Men siden jeg skal hekle endel til lille, så vil jeg vite så fargene blir rett. Vil ikke hare ha nøytrale farger.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk vite sist at jeg ventet jente og det stemte, men jeg var litt redd for å tro på det. Men jeg hadde jentefølelse og den typiske jentemagen. :)
 
Oi er det sant? Føler teknologien liksom er blitt så god at det burde vel være enkelt! Når var dette? Og var det bare ved en anledning du fikk høre feil el flere?


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Dette var i 2012. Var på 6 UL, den første sa jente, de resterende 5 sa"det er nok jente, ellers hadde jeg sett noe"

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Vi også vil vite; ) både pga innreding av barnerom men og fordi jeg vil ha litt farger og ikke bare nøytrale klær. Men verken jeg eller mannen har tålmodighet til å vente hvis vi har noe valg♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Dette var i 2012. Var på 6 UL, den første sa jente, de resterende 5 sa"det er nok jente, ellers hadde jeg sett noe"

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Wow! Sykt at det skal gå an da !!


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Vi vil vite. Men er usikker på om vi skal fortelle d til andre. Men har nok et par bestemødre som vil strikke noe, og vil sikkert vite kjønnet for å velge farge. Selv liker jeg ikke rosa. Så om d blir jente er jeg redd for å få for mye rosa klær i gava, så andre blir skuffet om vi ikke vil bruke d.
 
Back
Topp