Skal dere vaksinere barna deres?

groa

Glad i forumet
Begrunn gjerne! svine-influensaen....
barn under 5 år har fått tilbud om vaksinasjon neste tirsdag i kommunen vår, men jeg er veldig usikker på om jeg skal. Hva gjør dere?

ja, har gjort det allerede. Ene og alene av den grunn at jeg ikke klarer tilgi meg selv om han blir alvorlig syk. Og ja han er i risikogruppen ja[:)]

Nei. Sprøyter ikke noe i dem sm jeg ikke vil ha selv. 

Jeg svarte at jeg ikke har bestemt meg, og det gjelder for to-åringen vår.
Ett-åringen vår fikk vaksine i dag, siden han er i risiko-gruppa. Der var det egentlig ikke noe å tenke over, etter alle dødsfallene som har vært.. [&o]

De er alt vaksinert, begge er i risikogruppa..
Men, hadde nok vaksinert de om de ikke hadde vært i risikogr også..
Jeg kommer til å ta den når det er klart for oss utenfor risikogr.

Ja. Skal gjøre det pga at jeg stoler på Helsemyndighetene og WHO.

Skal ta den selv også.. vi er ikke i risiko

etter mye tenking tror jeg nå at begge skal få vaksina så snart den er tilgjengelig for de utenfor risikogruppa ( noe som tar 3-4 uker til, minimum)

Min datter er for liten for vaksina, men pappaen og jeg har tatt den i dag. Har snakket med pandemi-telefonen, og de anbefaler oss å holde henne unna folk som ikke er vaksinert, da babyer gjerne blir sykere enn voksne - hun er også for liten for Tamiflu. Farmoren hennes fortviler, for hun får ikke vaksinen før den er tilgjengelig for allmennheten. Mine foreldre er vaksinert og er blandt de få vi kan besøke...

Ja, han skal vaksineres når tilbudet kommer, han er 3 år, ikke i risikogruppen.  Som mange andre her av den grunn av at dersom han hadde blitt alvorlig syk og dødd, hadde jeg ikke kunnet leve med meg selv ved å vite at jeg var en egoist som ikke turde å stole på det myndighetene anbefalte.

Jeg hadde da ikke hatt noe igjen å leve for ved å vite at jeg omtrent hadde tatt livet av han fordi.. ooohh.. vaksinen ikkeholder SKVALEN som man får kjøpt i kapsler på helsekosten og KVIKKSØLV som man får i seg mye mer gjennom maten (og det er et FARLIGERE kvikksølv i maten til og med med en laaaaaang halveringstid).

Derfor skal han vaksineres, og jeg håper og ber om at jeg rekker det før han pådrar seg dritet.......

ORIGINAL: Looney

ja, har gjort det allerede. Ene og alene av den grunn at jeg ikke klarer tilgi meg selv om han blir alvorlig syk. Og ja han er i risikogruppen ja[:)]

Back
Topp