Skal dere være litt lenger hjemme med barna?

Jeg må nok desverre også melde at det blir barnehagestart høsten 2013 på mini her. Jeg må tilbake i jobb i barnehagen, og vet at da får jeg barnehageplass der. Håpet jo selv at jeg kunne starte å jobbe til nytt barnehageår i august. Men med oktoberbarn må nok styrer og jeg regne litt på den, for jeg har litt ferie igjen som jeg desverre ikke får ut før permisjonen starter.
Trøsten for at mini må starte i barnehagen så tidlig er at jeg er ganske trygg på de voksne som mest sannsynlig kommer til å være på hans avdeling. Han får en god hverdag. Og det får jeg også når han ikke får lov å være på samme avdeling som jeg jobber. emoticon

wow, her e det mange me "go " råd, som har råd til å være hjemme me sine til de er både 1,5 og 2 år ! Ærevære til derer !
Er desverre gjeldslave me hus,bil å annet lån, så må nok belage mæ på å være i jobb fra juni 13 evt juli sia æ har ferie ) ! far må da ta sin permisjon så satse på at lillingen e i barnehagen fra høsten 13 av ! Har ikke råd te noe annet !:)

Blir nok hjemme til 1,5år minst.
Mannen skal ha pappaperm neste år i jaktsessongen, så da er vi hjemme alle sammen noen uker.

Var hjemme med storesøster til hun var 1,5år og syns det var passelig :)

Jeg syns og det må være kjekt å ha så god råd som mange tilsynelatende har. Jeg hadde aldri kunnet gått hjemme så lenge pga av økonomi.

skal gå hjemme til snuppa er to år vertfall :) eller hun skal ikke begynne i bhg før hun er 2.. om jeg jobber kveld/dag når mannen er hjemme er godt mulig :)

jeg skal gjøre mitt beste med å holde minsten hjemme enstund med å kombinere evt kontantstøtte, mannen som har masse ferie, jeg har litt ferie og tar pappaperm overtid og sørger for å ta perm de dagene han jobber dagen siden jeg bare jobber dagen og skulle det knipe så får han bli med på jobb! :) men skjønner veldig godt at ikke alle har mulighet til å gå hjemme!! Ikke sikkert det går her heller men det får jeg ta senere, holder også på med rettsak og det er dyyyyrt! så vi får se:)

Her blir det bhg start fra høsten 2013 om vi i det hele tatt får plass. Eventuelt blir å søke familie barnehage..

Back
Topp