Skal dere være litt lenger hjemme med barna?

Juras

Forelsket i forumet
Jeg skal gå hjemme ut året 2014 

Oi da! Nei, det har ikke vi verken råd eller mulighet til, men vi får familie som har mulighet til å ha de litt ekstra da, og jeg regner med jeg blir å fortsette å arbeide 80%. Så ut sommeren 2013, dessverre...;)

Jeg studerer via nett fram til februar 14, så blir hjemme til babyen er 16 mnd i hvert fall :) Hva vi gjør da vet jeg ikke.. Avhenger av barnehageplass, arbeidsmuligheter osv. Men håper jeg får mulighet til å ha ungene hjemme en dag i uka uansett :)

Satser på barnehagestart i januar 2014.

1,5-2år tenker jeg,vi får se åssen lille frøkna er og om jeg syns det er ok eller ikke 

I forhold til bhg plass er ikke Oktoberbarna timet,men det får så bare være.......

Satser på barnehageplass januar 14. Men dersom ikkje det går i orden, så bler eg vel sikkert heima t aug 14.

her skal lillespira ikkje i bhg før den er fylt 2 ihvertfall. Daniel blir mest sannsynleg 2,5 når han begynna! Har begge heime eit år, menst eg er i permisjon, i august 2013 begynnar Daniel i bhg og minsten får eit år til heima! Her jobba pappaen anna kvar veke, og eg jobba dei vekene han har fri :-) so da går det heldigvis fint :-)

Planen er å vente med barnehage til 2 årsalderen, synes de er for små for barnehage før de kan gå og snakke sånn noenlunde :-)

Toneliza skrev:
Planen er å vente med barnehage til 2 årsalderen, synes de er for små for barnehage før de kan gå og snakke sånn noenlunde :-)

Egentlig enig. Går hjemme med storesøster, hun begynner nå i august. Da er hun 1 år og 10 mnd. Vet ikke hvordan det blir med lillebror, tviler på vi har råd til å bare gå halv stilling slik som jeg gjør nå med to barn i hus. Så er stygt redd for at lillebror må i barnehagen ganske kjapt etter endt perm.