Skal dere til innkjøp av doppler?

Eg har en etter første som eg fikk høre hjertesalagene fra uke 9 gjennom. Tenkte å bruke denne igjen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Heldig. Kanskje jeg også skal kjøpe en sånn.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har også en fra første graviditeten, syns den er betryggende å ha.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dere synes ikke den er stressende å ha? :) Jeg vil ha men redd for å ikke finne de hjemme

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

har lyst på. kanskje jeg kjøper en på ebay. har noen en å anbefale?

Eg kan ta bilde av min når eg komme hjem. Eg syntes det var skummelt i starten, ut i uke 20-25 ble den lagt vekk;) hehe og den ble brukt litt for og knytte far til barnet og:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei tør ikke det. Kommer til å få en del ultralyder så holder med det jeg får høre av jordmor og lege. Blir bare skremt av sånn jeg :(

Nei tør ikke det. Kommer til å få en del ultralyder så holder med det jeg får høre av jordmor og lege. Blir bare skremt av sånn jeg :(
Eg hadde nesten ultralyd ein gang i mnd med mini men klarte ikke å unngå å kjøpe den for det var så koseligt:) jo lengre ut i svangerskapet jo lettere er det og høre:)

Denne har eg:)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    929,6 KB · Visninger: 12
Eg hadde nesten ultralyd ein gang i mnd med mini men klarte ikke å unngå å kjøpe den for det var så koseligt:) jo lengre ut i svangerskapet jo lettere er det og høre:)
Hadde hver 14 dag fra uke 24 til 28, hver uke fra 28-30 og 2-3 ganger fra ike 30-34+4, da ble det akutt keisersnitt

Hadde hver 14 dag fra uke 24 til 28, hver uke fra 28-30 og 2-3 ganger fra ike 30-34+4, da ble det akutt keisersnitt
Ikke lett og ha icsi:) denne gangen har jo ikke eg det men skal få tidlig ultralyd uansett:)

Har dere klart det selv?
Ja plutselig fant eg ut at eg var gravid i mars men mistet og ble gravid igjen nå:) hadde planer om icsi til høsten egentlig:)

Ja plutselig fant eg ut at eg var gravid i mars men mistet og ble gravid igjen nå:) hadde planer om icsi til høsten egentlig:)
Wow det er jo supert!!!! Åhhh fy for en prosess! Har vært så dårlig med de hormonene jeg

Vet
Wow det er jo supert!!!! Åhhh fy for en prosess! Har vært så dårlig med de hormonene jeg
å eg kan ikke si eg savner det:/ off, må du gå på noe enda? Eg går på klexane nå

Vet

å eg kan ikke si eg savner det:/ off, må du gå på noe enda? Eg går på klexane nå
Går på crinone, glemte å spørre hvor lenge jeg må gå på det. Skal starte med klexane og albyl e men må bare komme meg til fastlegen. Skal bestille time imorgen

Går på crinone, glemte å spørre hvor lenge jeg må gå på det. Skal starte med klexane og albyl e men må bare komme meg til fastlegen. Skal bestille time imorgen
Eg trur eg gikk ca til uke 9-10 vis eg ikke tar feil:/ eg skal til lege på torsdag for å få henvendelse til ul og mer klexane:/ Blææ, HeheHehe

Eg trur eg gikk ca til uke 9-10 vis eg ikke tar feil:/ eg skal til lege på torsdag for å få henvendelse til ul og mer klexane:/ Blææ, HeheHehe
Åhhh gleder meg ikke til å starte på blodfortynnende. Håper det kan forebygge litt denne gang

Åhhh gleder meg ikke til å starte på blodfortynnende. Håper det kan forebygge litt denne gang
Det er en teit tid å ta det på nå når eg vil helst sole meg men vil ikke folk skal se stikkene:/

Back
Topp