IVF.mor.ønsker.en.til.89
Glad i forumet
Eg har en etter første som eg fikk høre hjertesalagene fra uke 9 gjennom. Tenkte å bruke denne igjen
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg hadde nesten ultralyd ein gang i mnd med mini men klarte ikke å unngå å kjøpe den for det var så koseligt jo lengre ut i svangerskapet jo lettere er det og høreNei tør ikke det. Kommer til å få en del ultralyder så holder med det jeg får høre av jordmor og lege. Blir bare skremt av sånn jeg
Hadde hver 14 dag fra uke 24 til 28, hver uke fra 28-30 og 2-3 ganger fra ike 30-34+4, da ble det akutt keisersnittEg hadde nesten ultralyd ein gang i mnd med mini men klarte ikke å unngå å kjøpe den for det var så koseligt jo lengre ut i svangerskapet jo lettere er det og høre
Ikke lett og ha icsi denne gangen har jo ikke eg det men skal få tidlig ultralyd uansettHadde hver 14 dag fra uke 24 til 28, hver uke fra 28-30 og 2-3 ganger fra ike 30-34+4, da ble det akutt keisersnitt
Har dere klart det selv?Ikke lett og ha icsi denne gangen har jo ikke eg det men skal få tidlig ultralyd uansett
Ja plutselig fant eg ut at eg var gravid i mars men mistet og ble gravid igjen nå hadde planer om icsi til høsten egentligHar dere klart det selv?
Wow det er jo supert!!!! Åhhh fy for en prosess! Har vært så dårlig med de hormonene jegJa plutselig fant eg ut at eg var gravid i mars men mistet og ble gravid igjen nå hadde planer om icsi til høsten egentlig
å eg kan ikke si eg savner det:/ off, må du gå på noe enda? Eg går på klexane nåWow det er jo supert!!!! Åhhh fy for en prosess! Har vært så dårlig med de hormonene jeg
Går på crinone, glemte å spørre hvor lenge jeg må gå på det. Skal starte med klexane og albyl e men må bare komme meg til fastlegen. Skal bestille time imorgenVet
å eg kan ikke si eg savner det:/ off, må du gå på noe enda? Eg går på klexane nå
Eg trur eg gikk ca til uke 9-10 vis eg ikke tar feil:/ eg skal til lege på torsdag for å få henvendelse til ul og mer klexane:/ Blææ, HeheHeheGår på crinone, glemte å spørre hvor lenge jeg må gå på det. Skal starte med klexane og albyl e men må bare komme meg til fastlegen. Skal bestille time imorgen
Åhhh gleder meg ikke til å starte på blodfortynnende. Håper det kan forebygge litt denne gangEg trur eg gikk ca til uke 9-10 vis eg ikke tar feil:/ eg skal til lege på torsdag for å få henvendelse til ul og mer klexane:/ Blææ, HeheHehe
Det er en teit tid å ta det på nå når eg vil helst sole meg men vil ikke folk skal se stikkene:/Åhhh gleder meg ikke til å starte på blodfortynnende. Håper det kan forebygge litt denne gang
Skjønner godt. Btw var ikke menin å kuppe tråden med noe annet HeheDet er en teit tid å ta det på nå når eg vil helst sole meg men vil ikke folk skal se stikkene:/