Skal dere tale??

jepp. ble ferdi i går.
håper jeg tør å snakke. hehe.
bestemte  meg for tale i staden for sang for jeg har så mye fint jeg vil si om min mann, og vil helst si det til han[:)]

jeg vil ikke holde tale som bare halvparten av gjestene skjønner, og jeg kan ikke spansk, så neeei... står over den [;)]

Jeg holdt tale [:D] Suuuuupernervøs, men det var jo en glimrende
anledning og fortelle alle våre nære hvor glad jeg er i dem, og aller viktigst
hvor høyt jeg elsker mannen min [:)]
Tror faktisk jeg holdt den lengste talen [8D][:D]

Nei det tørr jeg ikke..

ORIGINAL: Linda29

Jepp.. Skal holde tale [:)]

Nope! To grunner til det, for det første så er jeg ikke i stand til å få frem så mye når jeg blir nervøs, for det andre så sipper jeg og griner for ingenting etter jeg fikk datteren min..[8D]

Her blir det ikke taler, hverken fra meg eller min kjære. Ingen av oss er talere, og det verste jeg hører er når folk blir "tvunget" til å holde tale.
Både jeg og min kjære blir ikke å klare å kose oss på dagen om vi skal holde tale, så da lar vi vær. De som vil skal bare tale, men de som ikke vil skal slippe[;)]

nei.. liker ikke å tale forran mange mennesker..

stemte  nei men vi får se. blir ikke lange talen, blir bare å takke

nei, jeg blir ikke og holde tale, istede skal jeg betale 500kr for å få ei til å skrive sang for meg hvor jeg forteller hvor fantastisk han er. det samme gjør vi istede for tale til foreldrene og det blir også sang fra han til meg, siden vi skal ha 3 personlige sanger får vi 20% rabatt og da blir det en grei pris å betale for fine ord til familien og min kjære mann.

Back
Topp