Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, vi har snakket om at vi ønsker å beholde ved Trisomi 21Vi vurderer å ta hos babyscreen, er 27 år 4+0. Vi har blitt gravide gjennom IVF. Jeg har blitt mer på det at hvis vi får positiv på trisomi 21 så er det ikke ekstremt negativ ettersom jeg jobber i bhg å har litt erfaring. Samboeren ser mer på det som verdens undergang fordi han tenker på alt som følger med, stress, belastning og økonomisk

Tror ikke det er falsk negativ, mens det i noen sjeldne tilfeller har vært falsk positiv. De er veldig grundige på OTUL og sjekker for mye. Har egentlig ikke så lyst til å ta testen, men føler jeg bør siden jeg er 40Jeg er skikkelig usikker! Vi tok det ikke sist. Er det ikke en mulighet for både å få falskt positivt og falskt negativt svar? Noen som vet?

Som mamma til en nyderlig skatt med trisomi 21 blir jeg rørt til tårer av dette!Samme her, vi har snakket om at vi ønsker å beholde ved Trisomi 21
Snapkontoen Livet med Downs er fin! IG-kontoen til Martine Romøren er også det. Ellers er bøker som «Down syndrom, de første årene» veldig gode. DS kan virke skumlere enn det er, mtp at de fleste av oss kjenner ikke mange barn med DS. Men det er virkelig et givende og fint liv. Ting tar lengre tid, ja. Det er ekstra bekymringer, absolutt. Men det er også gleder jeg aldri har kjent likhet med og så mye varme i fellesskapet. Man har ingen garantier for helsa til ungene, med eller uten DS, men vi har så gode systemer i Norge at det er ikke noe økonomisk byrde. Vår gutt er hjertefrisk, sosial og kommunikativ (selv om han ikke har verbalt språk enda).Vi har allerede snakket litt om hvilke valg vi skal ta ved NIPT-test og prøver å skaffe oss mer informasjon om hvordan livet med trisomi 21 er. Noen som har tips til noe lesestoff, dokumentarer eller lignende?
Tusen takk! Nei, vi kjenner ingen som har barn med Downs så vi har nok en del fordommer om hvordan det vil være.Snapkontoen Livet med Downs er fin! IG-kontoen til Martine Romøren er også det. Ellers er bøker som «Down syndrom, de første årene» veldig gode. DS kan virke skumlere enn det er, mtp at de fleste av oss kjenner ikke mange barn med DS. Men det er virkelig et givende og fint liv. Ting tar lengre tid, ja. Det er ekstra bekymringer, absolutt. Men det er også gleder jeg aldri har kjent likhet med og så mye varme i fellesskapet. Man har ingen garantier for helsa til ungene, med eller uten DS, men vi har så gode systemer i Norge at det er ikke noe økonomisk byrde. Vår gutt er hjertefrisk, sosial og kommunikativ (selv om han ikke har verbalt språk enda).
Det hadde vi også før vi fikk et barn med DSTusen takk! Nei, vi kjenner ingen som har barn med Downs så vi har nok en del fordommer om hvordan det vil være.
Ser de har boka du anbefalte på biblioteket her, så da skal jeg få lånt den. Uansett hvordan det går tenker jeg det er nyttig å vite mer omDet hadde vi også før vi fikk et barn med DS