Nei, ikke tatt den de to andre gangene heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tenkt å ta den så fort jeg har komt meg i 2trimester. Jobber i helsevesenet og ønsker å beskytte babyen når den kommer ut.
Fikk beksjed av jm at hun ikke anbefalte den før i 2 trimester. Hun fikk også beskjed at jeg var helsepersonell. Ringte bare for jeg har ikke vært på kontroll enda. Men skal snart så kan spøre igjen De har ikke begynt å vaksinere før etter jeg har vært på kontrollHelsevesen bør ta den i 1. Trimester.
Fikk beksjed av jm at hun ikke anbefalte den før i 2 trimester. Hun fikk også beskjed at jeg var helsepersonell. Ringte bare for jeg har ikke vært på kontroll enda. Men skal snart så kan spøre igjen De har ikke begynt å vaksinere før etter jeg har vært på kontroll
Jeg får spør på kontrollen, så slepper jeg ta det over tlf Skal ta den uansettHadde spurt igjen. Helsepersonell blir regnet som risikogruppe som bør vaksineres i 1. trimester. Jeg har gjort det
Er redd for å få influensa! Håper jeg slipper unna all infeksjon som trenger Antibiotika eller annen medisin under graviditeten!
Jobber i barnehage på småbarn. Fikk mail nå at vi skulle sette oss opp på liste de
som ønsket den føre onsdag. Kan jeg fint ta den nå? Eller burde jeg vente til senere og snakke med legen først.