Skal dere ta 3D ultralyd?

Skattenjuni2016

Forelsket i forumet
Litt tidlig enda kanskje men skal dere ha 3D ultralyd?
Evt. Når har dere tenkt? Tidlig, sent eller begge deler?

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer ikke til å ta.
Har ikke tatt med de to første, og kommer ikke til å ta med denne.

Veldig usikker.. Har veldig lyst, ikke tatt med noen av de andre, men kunne egentlig tenkt meg d bare for å kunne ta filmen med hjem å vise til ungene :) siden de kommer til å forstå sååå mye mer denne gangen... Så får se når d nærmer seg.....

Den eneste private klinikken i byen er lagt ned, så med mindre gynekologen min har 3D (skal jo på vanlig UL hos henne), så blir det ikke. Skal spørre når jeg drar dit i september. :)

Var på i sist svangerskap, så blir nok ikke å gjøre det denne gangen. Var ikke så spennende..

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Nei, jeg tror ikke det. Jeg tok de med de to andre, men føler ikke behov for det denne gang. Kan hende jeg ombestemmer meg da :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Tok det ikke med første på begrunn av økonomi. Men tenker å legge av litt penger til det denne gangen. :) vil gjerne se den lille på 3D. :p

Bruker den der tulletelefonen.

Vi har vært på det tre ganger i hvert av våre tre svangerskap! En gang rundt uke 14, da er de veldig små, men da har vi fått vite kjønnet og snik tittet litt på huleboeren vår. Så har vi vært i uke 22, da blir det kjempe bra bilder, mens igjen i uke 29! I uke 29 har vi fått så bra bilder, at vi har kjent igjen den lille ved fødselen! Vi pleier å være hos kvinnedoktoren i Tønsberg, og er såå fornøyde med han. Skal definitivt gjøre det helt likt i dette svangerskapet :)

Vi tok med første og er litt usikker. På den ene siden så klarer vi oss nok uten, men på den annen side så blir det veldig lang ventetid fra uke 18 til uke 40.. veldig okei å ha noe å glede seg til :)
Også tenker jeg litt at det kan føles "urettferdig" for babyen inni magen nå - når de blir større.
Jeg vet ihvertfall hvor kult jeg hadde syns det hadde vært å hatt 3D bilder av meg selv da jeg lå inne i magen til mamma, og hvor bitter jeg hadde blitt om det kun var søstra mi som hadde hatt det :P
Men folk er jo forskjellig. Ikke sikkert nurket i magen bryr seg om sånt når det blir stort... men lell..

Jeg kommer selv garantert til å ta denne gangen også da jeg heldigvis gikk sist gang og det ta ble oppdaget at snuppa hadde gastroschise, og da må di forløses med keisersnitt. Det ble ikke oppdaget på OUL. Bildene var jo også spennende å se selv om vi ikke fikk sett det store da di kun fokuserte på magen;)

Vi har vært på det tre ganger i hvert av våre tre svangerskap! En gang rundt uke 14, da er de veldig små, men da har vi fått vite kjønnet og snik tittet litt på huleboeren vår. Så har vi vært i uke 22, da blir det kjempe bra bilder, mens igjen i uke 29! I uke 29 har vi fått så bra bilder, at vi har kjent igjen den lille ved fødselen! Vi pleier å være hos kvinnedoktoren i Tønsberg, og er såå fornøyde med han. Skal definitivt gjøre det helt likt i dette svangerskapet :)

Hvor mye koster det der dere tar? Syns det er ganske dyrt jeg;)

Såg på sigrid blir mamma igår og hun fikk noen 3D bilder når hun var på UL i uke 22. De var ikke akkurat så vellykket så vil nok anbefaler folk å ta rundt uke 28-32 :p

Tok sist, men da gjemte frøkna seg godt og snudde seg med baken ned på vei til ul. Så bildene ble ikke så bra. Men veldig spennende og fint å ha mens man venter på den lille:)

Back
Topp