Skal dere reise i sommer?

Ja, en liten tur blir det vel, men med bil, ikke fly :) vi skal på sydentur om en måned da, så det blir den siste sydenturen vår som 2 ❤️

Her skal det egentlig flys til Spania 1. juli. Hvis jeg ikke får lov å fly, så kjører vi dit :P

I sommer vet vi ikke hva som skjer enda, men vi skal til USA i slutten av februar. :) Det vil være i min uke 11, så krysser fingre og tær for at jeg ikke er dårlig da! Er 6+6 i dag, har foreløpig bare vært litt småkvalm.

Ikke planlagt noe til sommeren enda :)

Vi skal til Kristiansand i sommer ihvertfall, også vil jeg reise utenriks derifra om formen er fin :)

Jeg våger ikke å bestille noe da jeg er redd formen min kan være dårlig! :( vi får ta det litt på sparket :)

Vi har bestilt tur til Frankrike i mai, men jeg er usikker på om vi drar. Svigerfar sier jeg ikke får lov :) jeg er visst blitt felleseie etter at jeg er blitt gravid. Bare koselig det da, de gleder seg veldig! Det er en viss fare for at jeg får tvillinger, har i alle fall konstatert to fostersekker på tidlig UL, og hvis det fortsetter tviler jeg på at det blir noen tur i uke 23/24.

Vi skulle egentlig reise i sommer men det ser ikke ut som om jeg kan bli med. Så blir sikkert mannen og eldste datter som reiser sammen imens jeg er hjemme med sønnen vår, eller så blir han med besteforeldrene sine. Men dette er i juni-juli måneden.

Skal noen av dere reise i sommer?
Hvorfor kan du ikke bli med?
Vi skal til Sør-Frankrike i juli når jeg er i uke 31-33, satser på at det går bra. Det er foreldrene mine som har leid hus til hele familien og det har vært planlagt lenge, derfor utsatte jeg også lengst mulig å bli gravid :P var på familietur sist også når jeg var gravid, til Gran Canaria, men da var jeg 23-25uker. Håper allikevel det skal gå greit denne gang :)

Jeg er så glad i utenlandsreiser at jeg tar sjansen 15. Mai blir det en liten tur til Vilnius og 11.juni skal vi til Kypros jeg har forresten termin 1.september

Her blir det nok bare tur på hytta . Tror ikke kroppen orker for mye varme eller lange bilturer

Hvorfor kan du ikke bli med?
Vi skal til Sør-Frankrike i juli når jeg er i uke 31-33, satser på at det går bra. Det er foreldrene mine som har leid hus til hele familien og det har vært planlagt lenge, derfor utsatte jeg også lengst mulig å bli gravid :P var på familietur sist også når jeg var gravid, til Gran Canaria, men da var jeg 23-25uker. Håper allikevel det skal gå greit denne gang :)

Jeg kan ikke fordi det er ett risikofylt land med tanke på potensielle sykdommer.

Vi skulle egentlig reise i sommer men det ser ikke ut som om jeg kan bli med. Så blir sikkert mannen og eldste datter som reiser sammen imens jeg er hjemme med sønnen vår, eller så blir han med besteforeldrene sine. Men dette er i juni-juli måneden.

Skal noen av dere reise i sommer?

Ska te spania i juli ;) Blir nok å dra uansett, e jo lov og fly da så e nok ikke noe farlig:)

Back
Topp