Ja, en liten tur blir det vel, men med bil, ikke fly vi skal på sydentur om en måned da, så det blir den siste sydenturen vår som 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor kan du ikke bli med?Vi skulle egentlig reise i sommer men det ser ikke ut som om jeg kan bli med. Så blir sikkert mannen og eldste datter som reiser sammen imens jeg er hjemme med sønnen vår, eller så blir han med besteforeldrene sine. Men dette er i juni-juli måneden.
Skal noen av dere reise i sommer?
Hvorfor kan du ikke bli med?
Vi skal til Sør-Frankrike i juli når jeg er i uke 31-33, satser på at det går bra. Det er foreldrene mine som har leid hus til hele familien og det har vært planlagt lenge, derfor utsatte jeg også lengst mulig å bli gravid var på familietur sist også når jeg var gravid, til Gran Canaria, men da var jeg 23-25uker. Håper allikevel det skal gå greit denne gang
Vi skulle egentlig reise i sommer men det ser ikke ut som om jeg kan bli med. Så blir sikkert mannen og eldste datter som reiser sammen imens jeg er hjemme med sønnen vår, eller så blir han med besteforeldrene sine. Men dette er i juni-juli måneden.
Skal noen av dere reise i sommer?