Skal dere reise i sommer?

RandomChick

Forelsket i forumet
Vi skulle egentlig reise i sommer men det ser ikke ut som om jeg kan bli med. Så blir sikkert mannen og eldste datter som reiser sammen imens jeg er hjemme med sønnen vår, eller så blir han med besteforeldrene sine. Men dette er i juni-juli måneden.

Skal noen av dere reise i sommer?

Jeg vet ikke om jeg er helt komfortabel med sydentur og for mye varme som gravid, så tror de blir småturer i Norge, Sverige og Danmark. Hadde to flotte uker på Rhodos i sommer, så lever en stund på det :)

Vi skal satse på noen småturer. Vi tenkte oss egentlig til Tyrkia i mai, men tar ikke sjansen på det nå. Sist var jeg veldig dårlig og måtte avlyse Stockholmsturen vår da jeg var 6 måneder på vei pga for tidlig fødsel (skulle egentlig feire 30års dagen min og ha en siste kjærestetur, men det rakk vi ikke), så denne gangen tar vi ingen sjanser. Muligens Sverige eller Danmark, men hovedsaklig Norge. Det er nok for guttungen og oss det :)

Vi snakket faktisk om det i går.. Tror vi ser det an litt.. Mulig vi nøyer oss med noen småturer. Skal på ferie i februar da, så ikke såååå krise om det ikke blir noe storslagent til sommeren :)

Skal til Sverige i starten av august, bl.a til Ullared :D Reiser med campingvogn, sammen med bror min og familien hans. Sett at forma er bra sjølvsagt :)

Blir sverige en uke i juli, ellers bare dagsturer tenker jeg;-) barna koser seg like godt hjemme med fri fart fra morgen til kveld i hagen;-)

Blir noen småturer rundt omkring i Norge og Sverige , også har jeg veldig lyst på en tur til syden i begynnelsen av mai men må se Ann formen litt.

Har planlagt en tur til syden i sommer, regner med det blir gjennomført. Mer spent på lang flytur på besøk til familie nå i vår. Har jo ikke vært i sånn super form tidlig i graviditet før.

Tenkte å reise til Hellas eller Portugal i sommer. Nå tenker vi at det må bli i mai, for jeg vet av erfaring at jeg takler varme dårlig når jeg er gravid

Har lyst på sydentur og må bli i midten av juni om det skal passe med jobben til sambuar. Men tør ikkje bestille heilt endå, må sjå det an litt. Skal ha to veker ferie i juli òg, men då skal eg busse eller sitte på i bil, så det må vel gå fint. Er berre 5 timar og kan fint delast i to med familiebesøk i midten :)

Vi planla egentlig sydentur i juni og Islands tur i Juli. Island blir det uansett (samboeren min er derifra). Ellers kanskje bare se ann formen min :)

Nei! Jeg var så dårlig i bekkenet forrige svangerskap, så legger ikke opp til noe... Får heller ta det litt som det kommer når sommeren kommer.... Vi skal bygge garasje i sommer også, så det meste av ferien går vel med til det... Håper å få til noen små utflukter for 6-åringen sin del...

Her blir det sørlandsferie, med kaptein Sabeltann, Kardemommeby og dyreparken:)

Jeg har flyskrekk, og når jeg er gravid- forverres det dessverre. Har brent med før, så tar ikke sjangsen igjen.

Blir noen småturer her og der:) skal til danamarkstr I august da. Lalandia og legoland. Så mye gøy eg ikke kan Være med å ta! Men turen er bestilt og ungene kommer til å digge det :)

Vi skulle egentlig reise i sommer men det ser ikke ut som om jeg kan bli med. Så blir sikkert mannen og eldste datter som reiser sammen imens jeg er hjemme med sønnen vår, eller så blir han med besteforeldrene sine. Men dette er i juni-juli måneden.

Skal noen av dere reise i sommer?

Har ikke avtalt noe, men kunne tenke meg en uke til syden sammen med typen før barnet kommer :D:D

Back
Topp