Skal dere på tidlig UL?

gullkorn

Elsker forumet
Isåfall hvor langt er dere på vei da? :)
 
Jeg har kjempe lyst. Her jeg bor kan du få tidlig ul fra uke 5. :)
 
Jeg har kjempe lyst. Her jeg bor kan du få tidlig ul fra uke 5. :)
Ja det kan vi her også:) jeg tenkte kanskje å ta i uke 8-9. Hadde MA sist, og da stoppet det å utvikle seg i uke 8.
 
Last edited:
Vil bestille rundt da jeg også. Uke 9 eller 10 kanskje.xsmile9
 
Skal på tidlig ultralyd i ca uke 6 siden æ hadde en exu og fjernet venstre eggleder sist.
 
Jeg skal på tidlig ul i uke 6 en gang, her misstenker de exu pga lav hcg. Blitt gravid med fryseforsøk...
Hvis det ikke er exu og alt er bra blir det enda en ul rundt uke 13 :)
 
Jeg var i uke 6 og 9. Såg et bankende hjerte på den 6. Og en bamsemums på den i uke. Deilig.
Skal gjøre det igjen denne dagen uten tvil. Men legen min har fått ultralyd på kontoret sitt:) så jeg får vel hos han:)
 
Da har jeg bestilt tidlig ul i uke 11. 9 oktober. ♡ håper alt er bra :)
 
Hva får man se på tidlig ul? Bestiller man gjennom fastlegen?

Dem kan ta nakkefold/nese screening for å utelukke kromosonfeil for eksempel. Bestilt på privat klinikk
 
Last edited:
Vet dere hvor tidlig man kan se noe ¨på utvendig UL? Jeg småblør litt, fastlegen sa jeg bør vente til uke 7 før tidlig UL for å være sikker på å se hjerteaksjon. hCG stiger fint, så det er bare å smøre seg med tålmodighet... Gjør ikke noe med innvendig UL altså, bare lurte på når man kan se noe utenfra (er ganske slank)
 
Har veldig veldig lyst, vil jo gjerne se at alt er bra, men også for å få hele greiene til å bli mer virkelig :)
Når er mest vanlig å få noe ut av en UL? Håper ikke man bør vente helt til uke 12 eller noe!
 
Har veldig veldig lyst, vil jo gjerne se at alt er bra, men også for å få hele greiene til å bli mer virkelig :)
Når er mest vanlig å få noe ut av en UL? Håper ikke man bør vente helt til uke 12 eller noe!
Du kan se hjerteaksjon og at fosteret ligger på riktig sted (altså ikke utenfor livmoren) fra ca uke 6-7, men det er nok ikke noe særlig annet man kan se før uke 11-12. Da er de også veldig søte på bildene :)
 
Back
Topp