Skal dere på sommerferie i år?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Bare rundt om i Norge

Skal en tur østover (bor i Bergen) og til Sogn hvor mannen har familie. Blir en tur til Barcelona med en gjeng i august og muligens en weekendtur med et vennepar til køben. Må bare overbevise mannen min først.. ;)

Blir en tur til Frankrike i huset til familien. Får ikke noe alenetid før hun starter med fast føde, hun nekter å ta flaske :( hadde sett for meg en deilig sommer hvor jeg kunne ha noen kvelder evt en helg med venninner, men ser ikke ut som det går nei..

Blir en tur til Frankrike i huset til familien. Får ikke noe alenetid før hun starter med fast føde, hun nekter å ta flaske :( hadde sett for meg en deilig sommer hvor jeg kunne ha noen kvelder evt en helg med venninner, men ser ikke ut som det går nei..
Vil ikke ta flaske her heller :(

Tar flaske her :) men ikke smokk xD vi skal til Sverige. Innfører ikke mat før rundt 5 mnd her :P

Her er det oppussing stort sett hele sommeren :) Blir nok noen dagsturer til dyreparken og andre steder som er morsomt for både store og små :)

Vi er egentlig ganske så hjemmekjær av oss, samt at med masse husdyr, er det ikke bare å hive seg rundt å dra noen steder :)
Blir nok hjemme å koser oss, med noen dagsturer rundt om til naturlekepark, skogsturer og kortere fjellturer. mulig det blir noen teltturer. kommer ann på om noen kan se etter hester, kaniner, katter og evt hunden (hvis han ikke blir med) :)

Men vi koser oss hjemme i stille og rolige omgivelser om sommeren og bare ladder batteriene våre :)

Vi skal på hytta, være hjemme og til Danmark en uke. blir deilig å ha gubben hjemme om ikke annet.

Vi skal bare i bryllup i kristiansand (bor i Bergen). Så det blir 3 netter på hotell og årets ferie for oss :)

E so usikker på om eg ska bli med. Ska feriera her i Norge, men lika ikkje tanken på at han ska sitta so lenge i bil.

Tja.. har årskort i dyreparken så går nok der litt.. Ellers pleier vi ta en dagstur til fårup sommerland

Hvor i Frankrike er det? Vi skal til den franske Rivieraen i overgangen september oktober med alle 4 besteforeldre. Aldri vært der før, så det blir nok spennende

Hvor i Frankrike er det? Vi skal til den franske Rivieraen i overgangen september oktober med alle 4 besteforeldre. Aldri vært der før, så det blir nok spennende

Hvor til den franske rivieraen skal dere da? :) vi har hus midt i ca, en plass som heter Juan-les-pins, mellom Cannes og Nice. Elsker Frankrike jeg da, tross arrogante franskmenn som helst ikke vil prate engelsk :p ImageUploadedByBV Forum1435089052.638487.jpg

Hvor til den franske rivieraen skal dere da? :) vi har hus midt i ca, en plass som heter Juan-les-pins, mellom Cannes og Nice. Elsker Frankrike jeg da, tross arrogante franskmenn som helst ikke vil prate engelsk :p Vis vedlegget 123206
Vi har leid en villa nær Roquefort-les-pins. Tror det er litt vest for Nice. Det er kanskje ikke så langt unna? Er litt bekymret for det med språket, kan knapt et ord fransk ;)

Vi har leid en villa nær Roquefort-les-pins. Tror det er litt vest for Nice. Det er kanskje ikke så langt unna? Er litt bekymret for det med språket, kan knapt et ord fransk ;)

Tar en 40 min å kjøre fra Nice der vi har hus ca :) hehe, noen er veldig hyggelige og prater gjerne mens noen er rett og slett arrogante. De fleste kan engelsk men har ikke interesse av å snakke det. Sært ;)

Back
Topp