M
Moderator Camilla
Guest
Hvor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil ikke ta flaske her hellerBlir en tur til Frankrike i huset til familien. Får ikke noe alenetid før hun starter med fast føde, hun nekter å ta flaske hadde sett for meg en deilig sommer hvor jeg kunne ha noen kvelder evt en helg med venninner, men ser ikke ut som det går nei..
Hvor i Frankrike er det? Vi skal til den franske Rivieraen i overgangen september oktober med alle 4 besteforeldre. Aldri vært der før, så det blir nok spennendeBlir en tur til Frankrike i huset til familien. Får ikke noe alenetid før hun starter med fast føde, hun nekter å ta flaske hadde sett for meg en deilig sommer hvor jeg kunne ha noen kvelder evt en helg med venninner, men ser ikke ut som det går nei..
Hvor i Frankrike er det? Vi skal til den franske Rivieraen i overgangen september oktober med alle 4 besteforeldre. Aldri vært der før, så det blir nok spennende
Vi har leid en villa nær Roquefort-les-pins. Tror det er litt vest for Nice. Det er kanskje ikke så langt unna? Er litt bekymret for det med språket, kan knapt et ord franskHvor til den franske rivieraen skal dere da? vi har hus midt i ca, en plass som heter Juan-les-pins, mellom Cannes og Nice. Elsker Frankrike jeg da, tross arrogante franskmenn som helst ikke vil prate engelsk Vis vedlegget 123206
Vi har leid en villa nær Roquefort-les-pins. Tror det er litt vest for Nice. Det er kanskje ikke så langt unna? Er litt bekymret for det med språket, kan knapt et ord fransk