Skal dere på påskeferie?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Jeg skal ha påskeferie(Dvs hele uka) for første gang på 6 år!!! Har jobba i kolonial hvor det var åpent på helligdager tidligere, og der jeg har vært siste åra har jeg hatt litt fri i helligdagene men jobba resten av uka uansett. MEN nå skal jeg og samboer ha fri hele uka med roadtrip til Stavanger pga familien min og hente masse utstyr ;)

Litt ubestemt enda men blir trolig tradisjonell hytte på fjellet påske med familien :) Håper det blir knallvær så jeg kan kose meg i solveggen! ;)

Tydeligvis ikke når samboer bestemte seg reise på fylletur til Trysil !!! Haha :D

Skal 1 1/2 time unna til svigermor :) mann og barn skal nok kose seg på ski :)

Jeg jobber i påska og frøkna skal til faren. Så her blir det dårlig med ferie ;)

Ferie og ferie, skal bo i huset til søstra mi mens de er på ferie:)
Skal passe på hestene hennes:D

• Liker
Reactions: H&H
Vi skal begge ha fri, men være hjemme å pusse opp. Forhåpentligvis får vi byttet vinduer på soverom og barnerom, og kanskje vi får lagt nytt elektrisk og gipset vegger og tak. Blir en tur til spania i mai istedet

Vi skal ha ferie, men kommer til å bruke det meste av tida på å gjøre klart hus i Göteborg for salg. Håper virkelig det blir finvær, for det er bare hage og utvendig som det gjenstår litt fiksing på. Også blir det en dagstur til Ullared.

Jeg skal ha påskeferie(Dvs hele uka) for første gang på 6 år!!! Har jobba i kolonial hvor det var åpent på helligdager tidligere, og der jeg har vært siste åra har jeg hatt litt fri i helligdagene men jobba resten av uka uansett. MEN nå skal jeg og samboer ha fri hele uka med roadtrip til Stavanger pga familien min og hente masse utstyr ;)
Den påskeferien unner jeg deg, blir nok deilig.

• Liker
Reactions: H&H
Back
Topp