Skal dere på ferie?

Ingen ferie på oss i år
Sommeren går med til flytting

Termin januar 2015

Det er ikke vanskelig å legge ut på en så lang bilferie med barn :)
Min kjære mor kunne prestere å pakke bilen med 3 barn og kjøre oss til Italia om sommeren :)

Jeg var på mange lange bilferier selv som barn, vi var tre vi også :) Men akkurat denne turen vil jeg ha unnagjort nå - så får vi se an hvilken type ferie som passer senere. Har en tre unger som begynner å kaste opp et kvarter ut i ferien på grunn av bilsyke, så er det nok ikke så enkelt med 4-500 mil på veien :p I beste fall blir det jo mange bilferier nordover :)

Her planlegges det tur til Rhodos eller Tyrkia i mnd.skifte august/september :)

Nyttårslykke<3

Vi har leid hytte i på hvaler i en uke. Med egen sandstrand og båt. Ikke dumt når det er kommunen i Norge med minst regn og flest soldager iløpet av et år. Da er jeg 15 ukerpå vei. Dagen etter vi kommer hjem igjen skal jeg besøke fineste Molly i noen dager uten mann og barn:D Og når jeg er ca 18-19 uker skal vi flytte.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Jeg var på mange lange bilferier selv som barn, vi var tre vi også :) Men akkurat denne turen vil jeg ha unnagjort nå - så får vi se an hvilken type ferie som passer senere. Har en tre unger som begynner å kaste opp et kvarter ut i ferien på grunn av bilsyke, så er det nok ikke så enkelt med 4-500 mil på veien :p I beste fall blir det jo mange bilferier nordover :)
Har du prøvd de armbåndene som de har på apoteket, måtte kjøpe ett i fjor til ene venninna til en av foststerbarna og det fungerte bra, sendte det med henne hjem og foreldrene er evig takknemlig for nå kan de endelig ta lange bilturer uten mye styr.

Jeg skal nyte lange sommerdager på hytta :-) begynner sommerferien på fredag! Det skal bli digg! Også skal vi besøke litt svigerfamilie i Lom og ture litt rundt i Vestfold. Sommeren nytes i alle tre sommermånedene, herlig :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi holder på å bygge garasje, så blir nokk ikke ferie før neste år:/

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Har du prøvd de armbåndene som de har på apoteket, måtte kjøpe ett i fjor til ene venninna til en av foststerbarna og det fungerte bra, sendte det med henne hjem og foreldrene er evig takknemlig for nå kan de endelig ta lange bilturer uten mye styr.
Jeg har prøvd de, funket ikke det spor på meg. Fikk bare vondt i hendene av den kula og stygge blåmerker. :(

Jeg har prøvd de, funket ikke det spor på meg. Fikk bare vondt i hendene av den kula og stygge blåmerker. :(

Uff da, håper du finner noe som hjelper for det er ikke kos å bli bilsjuk, verken for deg eller de andre du reiser med.

Back
Topp