Ingen ferie på oss i år
Sommeren går med til flytting
Termin januar 2015
Termin januar 2015
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med flyttinga! Syns selv det er så slitsomt med sånt. Så masse lykke til! Håper dere blir å trives derIngen ferie på oss i år
Termin januar 2015
Det er ikke vanskelig å legge ut på en så lang bilferie med barn
Min kjære mor kunne prestere å pakke bilen med 3 barn og kjøre oss til Italia om sommeren![]()
Har du prøvd de armbåndene som de har på apoteket, måtte kjøpe ett i fjor til ene venninna til en av foststerbarna og det fungerte bra, sendte det med henne hjem og foreldrene er evig takknemlig for nå kan de endelig ta lange bilturer uten mye styr.Jeg var på mange lange bilferier selv som barn, vi var tre vi ogsåMen akkurat denne turen vil jeg ha unnagjort nå - så får vi se an hvilken type ferie som passer senere. Har en tre unger som begynner å kaste opp et kvarter ut i ferien på grunn av bilsyke, så er det nok ikke så enkelt med 4-500 mil på veien
I beste fall blir det jo mange bilferier nordover
![]()
Jeg har prøvd de, funket ikke det spor på meg. Fikk bare vondt i hendene av den kula og stygge blåmerker.Har du prøvd de armbåndene som de har på apoteket, måtte kjøpe ett i fjor til ene venninna til en av foststerbarna og det fungerte bra, sendte det med henne hjem og foreldrene er evig takknemlig for nå kan de endelig ta lange bilturer uten mye styr.
Jeg har prøvd de, funket ikke det spor på meg. Fikk bare vondt i hendene av den kula og stygge blåmerker.![]()
Sant!! Men bra at det funker på noen, bedre enn ingenUff da, håper du finner noe som hjelper for det er ikke kos å bli bilsjuk, verken for deg eller de andre du reiser med.