Skal dere på ferie?

Aprikosblomst

Elsker forumet
Ja, skal dere? :)
Selv skal jeg og sambo til Bulgaria for 5. gangen. Er blitt vårt andre hjem :P

Gleder meg masse. Drar når jeg er 13 uker på vei. Skal være i to uker :)
Gleder meg masse!! Avslapningstur med masse sol og bading, shoppe, god mat og bare kose oss. Plutselig blir vi 3 :)

Tenkte oss også en langhelg til Danmark, men det blir på sensommeren :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal først 3 uker til Canada med mor, så 6 dager Barcelona og 9 dager i Roma. Gleder meg utrolig mye. Når jeg kommer tilbake så vil jeg være 14 uker på vei :D...er litt bekymret for så lang flytur men krysser fingrene for at det går bra. Tror ikke det blir noe bading her for jeg vil ikke få noe der nede. Tar ingen sjanser :)..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke planlagt noe enda. Men tror vi tar oss ei uke i Danmark. Legoland og litt diverse med veslemor:) hvor i Bulgaria pleier dere å dra? Vi har snakka litt om Bulgaria,men hørt så mye dårlig om stedet også. Men er jo ikke sikkert det er dårlig overalt der:) er vel ganske billig der også?

Vi reiser til kreta når jeg er rundt 18 uker og skal vere to uker ! Vært der noen ganger før så kjenner stedet og vet ting det går ann å finne på :-)

Termin 4.januar ❤

Ikke planlagt noe enda. Men tror vi tar oss ei uke i Danmark. Legoland og litt diverse med veslemor:) hvor i Bulgaria pleier dere å dra? Vi har snakka litt om Bulgaria,men hørt så mye dårlig om stedet også. Men er jo ikke sikkert det er dårlig overalt der:) er vel ganske billig der også?

Det hørtes koslig ut med legoland :D
Sunny Beach. Det er jo mest beryktet for å være en festplass, men i mine øyne er det absolutt ikke det :) Man finner alt der nede, store barnefamilier, festglade og pensjonister, akkurat som på andre steder. Hehe. Vi skal på bo et gigastort hotell som er mest beregnet på barnefamilier, litt dyrt - men verd det, for da slipper vi litt støy, så kan jeg menge meg med familier å bare glede meg til vi også blir en liten familie :)

Har vært i mange sydenland, men Bulgaria er blitt favoritten.
Har ikke noe vondt å si om Bulgaria eller Sunny Beach. Var der i 2007 også, da det var mye styr om at det var "Bloody Beach" i media. Vi så null og nada, enda vi også var på partyferie :)

Det er ikke så innmari varmt der (sammenligner med Tyrkia) så det er levelig i sola :) Knallfin strand og veeeeldig billig for norske øyne, absolutt! :) Bare en 3 timers flytur fra Norge, som også er et pluss.

Ååh, Danmark er absolutt den perfekte ferien i mine øyner! :-D

Termin 4.januar ❤

Det hørtes koslig ut med legoland :D
Sunny Beach. Det er jo mest beryktet for å være en festplass, men i mine øyne er det absolutt ikke det :) Man finner alt der nede, store barnefamilier, festglade og pensjonister, akkurat som på andre steder. Hehe. Vi skal på bo et gigastort hotell som er mest beregnet på barnefamilier, litt dyrt - men verd det, for da slipper vi litt støy, så kan jeg menge meg med familier å bare glede meg til vi også blir en liten familie :)

Har vært i mange sydenland, men Bulgaria er blitt favoritten.
Har ikke noe vondt å si om Bulgaria eller Sunny Beach. Var der i 2007 også, da det var mye styr om at det var "Bloody Beach" i media. Vi så null og nada, enda vi også var på partyferie :)

Det er ikke så innmari varmt der (sammenligner med Tyrkia) så det er levelig i sola :) Knallfin strand og veeeeldig billig for norske øyne, absolutt! :) Bare en 3 timers flytur fra Norge, som også er et pluss.

Ja,mange mange år siden jeg var i Legoland sist. Så blir gøy for både små og store det :)

Har veldig lyst til å teste ut Bulgaria også,man kan jo ikke si noe om stedet før man har vært der selv:p var i Tyrkia for 3 år siden,det var sååå varmt at vi var i vannet eller i skyggen hele tiden. Det er jo ingen ting som er bedre enn billig,billig liker vi:p:D hehe. og at er familievennlig da så klart :-)

Vi skal en uke til Danmark (inkl. Legoland og Sommerland) og en helg til Kristiansand. Og kanskje på hytta en tur. Jeg er 11-12 uker på vei da, og gleder meg til ferie, men gruer meg litt om jeg får tidlig bekkenløsning.... Fikk plager ganske tidlig sist, og er redd det skal gå ut over hva jeg orker å være med på. Vil jo ikke at ungene skal få en demper på ferien selv om mamman er "dårlig".

Vi skal til Tyrkia i 14 dager med småen. Reiser ned samtidig som svigers så vi får litt barnepass også :) Blir deilig å kunne slappe av uten mobil og nett og pleie kjærligheten helt for oss selv på ett ukjent sted. Jeg har aldri tatt fly eller reist til syden så det skal bli deilig! :) Blir godt å få en ferie før nr 2 kommer. Vi har jo aldri hatt en slik ferie sammen, hverken før eller etter nr 1. Så dette skal vi unne oss :D

Her blir det Kreta i 2 uker når jeg er ca halvveis:)

Håper formen holder seg bra, for jeg gleder meg til to uker i solen;)

Termin 4. Januar:)

Ja,mange mange år siden jeg var i Legoland sist. Så blir gøy for både små og store det :)

Har veldig lyst til å teste ut Bulgaria også,man kan jo ikke si noe om stedet før man har vært der selv:p var i Tyrkia for 3 år siden,det var sååå varmt at vi var i vannet eller i skyggen hele tiden. Det er jo ingen ting som er bedre enn billig,billig liker vi:p:D hehe. og at er familievennlig da så klart :)

Ja, du er selvfølgelig nødt til å oppleve selv for å kunne finne ut hva du liker :)
De har 2 store badeland og en fornøyelsespark osv for barna sin del. Flere av de store hotellene har bamseklubben :)

Det blir bra, godt med ferie, fri og sol uansett hvor man er, hihi :D
Aldri vært Danmark før jeg, så gleder meg til å oppleve landet :D

USA når jeg er 11 uker på veg. Når jeg kommer hjem er jeg 13 + 3 :D

Skal til Danmark i to uker når jeg er omtrent 15 uker på vei, og så tre uker til Spania når jeg er omtrent 18 uker på vei.. Gleder meg masse til ferie! :D

Vet ikke om vi får noe ferie pga meg :( Kan plutselig få arbeidspraksis plass :p Håper det venter til august :p

Men samboer håper på litt Danmark ferie, og det kunne jeg tenkt meg også i år :) En tur til Lego land :)

Her blir det en liten lang helg på hytta på hvaler om 2 uker og masse ut med båten:). Ikke noe stort planlagt ellers:)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Vi skal på festivaler.. :p når jeg er rundt 14-16 uker på vei..:) Men holder oss innenlands i år!:) Jeg gleder meg masse!:) Tror heller jeg vil ta meg en tur til familiens leilighet i Spania til høsten.. Det hadde vært heeelt ok!;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi reiser en langhelg til dyreparken nå til helgen så lillegutt på 2 får kost seg.og så 1 uke i danmark med svigers når jeg er rundt 12 uker. Ellers blir det ikke noe mer ferie siden vi skal begynne å bygge hus i august.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Skal to uker til Hawaii i oktober. Visst formen er bra. Er litt skeptisk til å fly i over ett døgn i 6.mnd :(

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

Back
Topp