Skal dere på 3D ultralyd?

Leea

Forelsket i forumet
Jepp, overskriften sier vel litt om hva jeg lurer på :) Vi reiste mange timer sist for å oppleve 3d ul. Men tror vi kan få det 1,5 time fra der vi bor nå. Det var en fantastisk opplevelse, og jeg vil gjerne se lille mageboeren denne gangen også :)
 
Ja… Har planlagt at vi skal prøve å få en 3D før julaften, sånn at kjønnet kan være "overraskelse" på julaften, siden alle vet om prosessen vi har vært igjennom, og ingenting har fått være hemmelig på den måten… :)
Ordinær UL skal visstnok være i midten av januar, så da regner jeg med at vi er innafor riktig tid for å se kjønnet en uke før jul ca :)
 
Ja, gjorde det sist gang i uke 27, så bør vel gjøre det samme for st det blir likt;) Vil gjerne ha med storebroren på 4 år (dersom alt har sett fint ut på OUL), kan være koselig for ham å se. Om de tillater det på klinikken såklart:)
 
Jeg har veldig lyst. Gynekologen jeg går til fast har 3d utstyr og brukte det automatisk på ul sist, så kan jo håpe at han gjør det igjen !
 
ja, rundt uke 26 tenker jeg :-)
 
Ble litt skuffet jeg, så vi gjorde der ikke med nr to. Ikke bestemt noe nå
 
Hvilke uke lønner det seg å gå på det ? :)

Uke 27 er optimalt, da er fosteret ca 1kg og god størrelse, men ikke for stort. Blir deg etter uke 30 har jeg hørt at man ofte får dårlige bilder fordi barnet tar opp for mye plass i magen.
 
Ja, synes det var så fint forrige gang så det er noe jeg gleder meg til å gjøre denne gangen også :)
 
Ja ska göra de nån gång mellan vecka 16-20 för att kolla kön. Kollade i veckan16 sist och då syntes de tydligt en liten pojke.
 
Back
Topp