Skal dere noe gøy i helgen?

Pleie sykt barn, stryke 17 mai klær, vaske og rydde litt så vi slipper det 16 mai. Kanskje mamma kommer og hjelper til med nedvask av soverommet.
Sove innimellom :)

Jeg har langhelg, så helgen min startet igår ettermiddag :) Idag er det 17. mai i bhg, lørdag skal vi på bytur og søndag skal vi til Sverige :)

Skal i konfirmasjon. Vet ikke hvor gøy det blir :p

Skal på besøk til faren(med familie) til kjæresten.. Skal sove der fra lørdag til søndag.. Ellers ingen planer. Bake kake til 17.mai :)

Nå gleder jeg meg skikkelig til langhelg! :D Har ingen konkrete planer, men mannen har fri, så vi kan kose oss sammen alle. Blir nok noen lekeplasser, kanskje grilling hvis været holder. Digger avslappende helger! :)

Nja. Jeg skal på jobb jeg :p

Skal bade. Gleder meg til det :) ellers skal vi hente bunad til småen :)

Vi skal faktisk på fest i morgen. Tuppa gleder seg til endelig få sove hos tanten, og jeg og mannen skal sove lenge på søndag.
Ellers så er det hus jobbing som står på planen.

Slappe av. Familiehelg! Mannen har ny motorsykkel. Så gjerne ungene (og jeg) får prøve en tur med han :p Grilling og fjellturer ser jeg for meg ellers :D

Granx Prix-fest i morgen med quiz, dømming av sangene og singstar/fest utover kvelden, og så konfirmasjon på søndag.

Har første jobbe helg etter permisjon, så kommer sikkert til å være så sliten etter jobb at jeg ikke orker noe annet mini våkner gjerne 10 ganger på natten, så når jeg må opp kl 6 både lørdag og søndag, så blir det ikke mye energi til overs

Jobber alle dager. Etter jobb i morgen er det baby shower for ei venninne. Etter det er det bursdag for fadderbarnet mitt :) ellers er det ingen planer!

Back
Topp