Ikke i bruk
Forumet er livet
?? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du? Så gøy, er sikkert en opplevelse å være der liveTar en tur til Stockholm og ESC-finalen.
Ja, gleder meg skikkelig, til tross for at det ikke ble norsk deltakelseSkal du? Så gøy, er sikkert en opplevelse å være der livegod tur!
Gratulerer med den kommende bursdagenI bursdag til min bestevenninne i morgen, også blir jeg selv 23år på lørdag og skal på 3D ultralyd privat også ut å spise! Gleder meg så mye![]()
Fant du gave til gamla?Nei ...
Skal i 60 åradag på lørdag
Esc hvafornoe? ?Tar en tur til Stockholm og ESC-finalen.
Kos deg masse i konfirmasjon
Så koseligJa, min beste venninne/svigersøster kommer hjem til byen i helgen, det betyr babykos med tantegulletSå blir det sykkeltur i skogsløype med mini og mannen, og et nytt brettspill vi har gledet oss til å prøve
![]()
Kos dere masseSkal jobbe imorgen og lørdag, søndag aner jeg ikke enda, men tenker meg at jeg og snuppa sikkert skal i parken og kose oss ❤
Takk skal detKos dere masse![]()
Hørtes skikkelig koselig ut. Kos deg masseReiser på besøk til ei venninne i morgen tidlig og blir til tirsdagså blir langhelg i Bergen, med jentekveld på byn sammen med venninna mi og kona til fetteren min på søndag
![]()