Skal dere noe gøy i helgen?

I bursdag til min bestevenninne i morgen, også blir jeg selv 23år på lørdag og skal på 3D ultralyd privat også ut å spise! Gleder meg så mye :)

Tar en tur til Stockholm og ESC-finalen.

Konfirmasjon til mine katolske pakistanske venner

ImageUploadedByBV Forum1463086001.966356.jpg

Ja, min beste venninne/svigersøster kommer hjem til byen i helgen, det betyr babykos med tantegullet :) Så blir det sykkeltur i skogsløype med mini og mannen, og et nytt brettspill vi har gledet oss til å prøve :)

Skal jobbe imorgen og lørdag, søndag aner jeg ikke enda, men tenker meg at jeg og snuppa sikkert skal i parken og kose oss ❤

Reiser på besøk til ei venninne i morgen tidlig og blir til tirsdag :) så blir langhelg i Bergen, med jentekveld på byn sammen med venninna mi og kona til fetteren min på søndag :D

Gøy? Næh, vi skal rydde, vaske og prøve å få største til å prøve alle klærne i kleskapet, så vi får tatt bort det som er for lite

JAAA, vi skal på vår første bytur med lille! Og på Ikea å shoppe!! :D nesten et år siden sist :P Men må kjøre 18mil da, så blir spennende å se hvordan det går med lille på 8måneder, første langturen siden hun var nyfødt!

Back
Topp