LilleLavendel
Forumet er livet
epidural? vet det kan være vanskelig å bestemme seg for nå, siden man ikke helt vet hvordan fødselsforløpet blir, men hva tror dere? tenkt å prøve uten eller tenkt å ta den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Jóga
Helst ikke.. Blir det noe så blir det lystgass og/eller akupunktur. Skal huske denne gangen å si ifra tidlig at jeg vil prøve akupunktur, så får vi bare se om jeg slipper dem innpå meg [8|] Jagde vekk alle sist nemlig, jeg skulle ikke bli tatt på tenk! Haha..
ORIGINAL: nordlands pia
jeg fødte sist uten. å må si jeg heller vil ha kontroll over kroppen min og kjenne hva som skjer med meg enn å ta den. dessuten syns jeg det er skummelt at den skal inn i ryggmargen for en liten feil der så sliter man. jeg syns det ser vondt ut å få satt den jeg da. sist hadde jeg hjelp av lystgass å det blir jeg sikkert til å ta i mot denne gangen åsså

ORIGINAL: Lucky me
Har ingen anelse...... Har jo aldri vært med på dette før[;)]
Tror jeg bare må se det ann.... Hadde jo vært greit om det gikk så fort at det ikke var tid til å få noe[:)]
Men jeg forbreder med iallefall på det værste. Tror dette blir det tøffeste jeg noen gang skal oppleve. Alle sier jo at man glemmer den værste smerten med en gang man får vidunderet inntil seg. Håper det stemmer.....