M
Moderator Stine
Guest
Og hva skal dere isåfall gjøre? =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går det??Nei, her må det meste av ferie spares for å forlenge permisjonen..
Kan ikke spare alle til neste år, Max 2 uker. Men satser på å ta ut litt ferie sent på høsten/vinteren. I utgangspunktet må jeg ta ut 3 uker i juli, men kommer jo helt an på om jeg er sykemeldt eller ikke.. Sist var de siste Mnd jævlige...Går det??
Ser for meg at jeg ikke får noe ferie iår -.-
2 uker er mye bedre enn ingenting daKan ikke spare alle til neste år, Max 2 uker. Men satser på å ta ut litt ferie sent på høsten/vinteren. I utgangspunktet må jeg ta ut 3 uker i juli, men kommer jo helt an på om jeg er sykemeldt eller ikke.. Sist var de siste Mnd jævlige...
Dette er i Oslo kommune, du må nok sjekke der du jobber2 uker er mye bedre enn ingenting damå man evt søke for å få det med i permisjonen?
Da skal jeg sjekke, mener jeg har hørt to uker her. Men har aldri benyttet meg av detDette er i Oslo kommune, du må nok sjekke der du jobberjeg søker på slutten av året, overførte to dager fra i fjor
![]()
Når du søker om permisjon kan du angi hvilken periode eller hvilke perioder du har tenkt ha permisjon. Dette kan du endre senere hvis du ombestemmer deg. Hvis du tar 3-5 ukers opphold i permisjonen en gang i løpet av høsten 2015 og tar ferie da isteden, så forlenger du jo også permisjonen. Man er ikke nødt til å ta ut all ferie i slutten av permisjonstiden.2 uker er mye bedre enn ingenting damå man evt søke for å få det med i permisjonen?