Skal dere ha vinterferie?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Storebror blir med farmoren sin for å besøke søskenbarnen i Danmark hele uken. Selv tar jeg med Lillesøster noen dager å besøker min familie. Ikke en typisk vinterferie med andre ord ;)

Går det??
Ser for meg at jeg ikke får noe ferie iår -.-
Kan ikke spare alle til neste år, Max 2 uker. Men satser på å ta ut litt ferie sent på høsten/vinteren. I utgangspunktet må jeg ta ut 3 uker i juli, men kommer jo helt an på om jeg er sykemeldt eller ikke.. Sist var de siste Mnd jævlige...

Kan ikke spare alle til neste år, Max 2 uker. Men satser på å ta ut litt ferie sent på høsten/vinteren. I utgangspunktet må jeg ta ut 3 uker i juli, men kommer jo helt an på om jeg er sykemeldt eller ikke.. Sist var de siste Mnd jævlige...
2 uker er mye bedre enn ingenting da :) må man evt søke for å få det med i permisjonen?

2 uker er mye bedre enn ingenting da :) må man evt søke for å få det med i permisjonen?
Når du søker om permisjon kan du angi hvilken periode eller hvilke perioder du har tenkt ha permisjon. Dette kan du endre senere hvis du ombestemmer deg. Hvis du tar 3-5 ukers opphold i permisjonen en gang i løpet av høsten 2015 og tar ferie da isteden, så forlenger du jo også permisjonen. Man er ikke nødt til å ta ut all ferie i slutten av permisjonstiden. :)

Har fri fra skolen, men kommer nok til å jobbe fullt istedenfor. Må se an formen :)

Ja, Skal til USA :)

Nei. Skal lempe på lageret i ferien. Er helt alene så skal bære bare litt og litt :)

Back
Topp