M
Moderator Stine
Guest
Og hva skal dere isåfall gjøre? =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går det??Nei, her må det meste av ferie spares for å forlenge permisjonen..
Kan ikke spare alle til neste år, Max 2 uker. Men satser på å ta ut litt ferie sent på høsten/vinteren. I utgangspunktet må jeg ta ut 3 uker i juli, men kommer jo helt an på om jeg er sykemeldt eller ikke.. Sist var de siste Mnd jævlige...Går det??
Ser for meg at jeg ikke får noe ferie iår -.-
2 uker er mye bedre enn ingenting da må man evt søke for å få det med i permisjonen?Kan ikke spare alle til neste år, Max 2 uker. Men satser på å ta ut litt ferie sent på høsten/vinteren. I utgangspunktet må jeg ta ut 3 uker i juli, men kommer jo helt an på om jeg er sykemeldt eller ikke.. Sist var de siste Mnd jævlige...
Dette er i Oslo kommune, du må nok sjekke der du jobber jeg søker på slutten av året, overførte to dager fra i fjor2 uker er mye bedre enn ingenting da må man evt søke for å få det med i permisjonen?
Da skal jeg sjekke, mener jeg har hørt to uker her. Men har aldri benyttet meg av detDette er i Oslo kommune, du må nok sjekke der du jobber jeg søker på slutten av året, overførte to dager fra i fjor
Når du søker om permisjon kan du angi hvilken periode eller hvilke perioder du har tenkt ha permisjon. Dette kan du endre senere hvis du ombestemmer deg. Hvis du tar 3-5 ukers opphold i permisjonen en gang i løpet av høsten 2015 og tar ferie da isteden, så forlenger du jo også permisjonen. Man er ikke nødt til å ta ut all ferie i slutten av permisjonstiden.2 uker er mye bedre enn ingenting da må man evt søke for å få det med i permisjonen?