Skal dere ha vinterferie?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Jobber på skole så får vinterferie ja!:) ganske digg;) men har ikke lagt planer enda.. Hvis mannen er hjemme eiger vi vel gjerne til fjells litt for å ake stå på ski:)

Her utsettes all ferie for å forlenge permisjonen. Skal avspassere litt så vi får til en sydentur i mai tenker jeg. Har døgn-turnus så mye fri i turnus og med litt bytting kan man få til langefri i steder!

Spara ferie til permisjonen her og ;) tar nokon dagar til påske, elles ingen planer før perm :)

3 uker til Gran Canaria med eldste gutten min :cool:

Neppe. Så lenge bhg er Åpen, jobber gjerne jeg. Når er det egentlig?

Har dessverre ikke fri, og bruker ikke opp feriedager på det!! Så det blir jobb og bhg:-)

Nei, skal jobbe i vinterferien men uken etter drar vi til tenerife:)

Er lærer så blir ferie på meg blir nok bare hjemme for å gjøre meg klar til siste del av skoleåret :)

Vi er så heldig og blitt bedt med på hyttetur på fjellet fra torsdag til søndag i vinterferien :) Jeg trives best på bena, spesielt nå som jeg er gravid, da jeg alltid faller... Men jeg gleder meg til og gå turer på bena mens de andre tar skia fatt... :) :D

Jeg er lærer, men kommer nok til å bruke ferien på å forberede utviklingssamtaler og lage planer og fullføre ting jeg ligger litt etter med pga formen...

Back
Topp