Skal dere ha vinterferie?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Her blir d meg og eldstemann som skal ha 1 uke hjemme sammen. Ingen planer. :p en tur på kino har jeg lovd henne. Så d må eg få til ☺

Jepp, blir hjemme med guttene. Ingen planer foreløpig, må ta det litt etter dagsformen tror jeg.

Ingen planer om vinterferie. Vi skal ha en uke hjemme sammen hvor vi pakker ut etter flytting. Så er det ikke godt å vite når småen vier sin ankomst :P

Jeg og mannen skal ha fri, siden han er student og jeg er sykemeldt. Så han skal vel pusse opp babyen sitt rom og jeg skal lade opp til fødsel

Her skal jeg ha vinterferie. Jobber som lærer, og går ikke ut i permisjon før vi er kommet litt ut i mars. Blir vel å ha vesla hjemme noen dager, men tenker og at jeg skal utnytte litt fri til å ordne det siste og slappe av.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Permisjon da, og forhåpentligvis er minste prinsen kommet (sniker fra feb). Mine foreldre kommer da, greit for eldstepoden at det er flere som gidder å ta han med på aktiviteter den uken:)

Jeg er i permisjon da, men har ingen planer annet enn å lade opp til fødsel og gjøre klart de siste tingene. Har i utgangspunktet ikke vinterferie, så litt luksus å ha det nå :) Samboer jobber som vanlig, men regner med det blir en del kosing siden det er så knapp tid igjen til vi blir 3 da :)

Hyttetur kanskje, men skal nok holde meg rolig. Gutta får stå på ski!

Back
Topp