Skal dere ha søskenvogn?

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Og hva er da aldersforskjell mellom barna?
 
Tror ikke det, her er det 3 år mellom..

Å? Jeg så nettopp noen som trilla 5-åringen [emoji23][emoji23] Ble sjokka, trodde ikke det var nødvendig.
Her blir det 1 år og 9 mnd mellom, usikker på om vi trenger søskenvogn.
 
Blir 3 år i mellom her. Kommer ikke til å kjøpe søskenvogn, men vil investere i et ståbrett til å ha på vogna så eldste frøkna kan få litt pauser dersom vi skal gå lang tur.
 
Å? Jeg så nettopp noen som trilla 5-åringen [emoji23][emoji23] Ble sjokka, trodde ikke det var nødvendig.
Her blir det 1 år og 9 mnd mellom, usikker på om vi trenger søskenvogn.

5-åring? [emoji85] oj! Haha!! Jaja, sånn kan man jo også gjøre det!

Tror mini her får klare seg med ståbrett [emoji1305][emoji23]
 
5-åring? [emoji85] oj! Haha!! Jaja, sånn kan man jo også gjøre det!

Tror mini her får klare seg med ståbrett [emoji1305][emoji23]

Bra ikke bare meg reagerer på det. Når jeg fortalte det til mannen sa han at kanskje ikke alle 5 åringer er så flinke til å gå da.. Menn altså.
Håper hun på 1 år og 9 mnd (når nr 2 kommer, er ett år nå) klarer seg med ståbrett.
 
Nei. Har Bugaboo buffalo fra før, så kommer til å skaffe ståbrettet som hører til :happy: Det er det faktisk et lite sete på også, så da kan han til og med sette seg ned om det skulle bli for slitsomt å traske langt :) Førstemann er da over to år, så det bør holde, men har en reisetrille vi kan bruke hvis han fortsatt sover på dagtid og når vi er på lange dagsturer :happy:
 
Jeg skaffer nok bare ståbrett, men har lurt på om jeg må ha en ekstra vogn til storebror. Siden han fortsatt sover i barnehagen.. blir 2 år og 4 mnd mellom storebror og mini
 
Bra ikke bare meg reagerer på det. Når jeg fortalte det til mannen sa han at kanskje ikke alle 5 åringer er så flinke til å gå da.. Menn altså.
Håper hun på 1 år og 9 mnd (når nr 2 kommer, er ett år nå) klarer seg med ståbrett.

Det kan vere kronisk sykdom som gjør at eldre barn sitter i vogn :) jeg har en med astma han kan bli veldig sliten og tett i perioder. Da savner jeg tiden med vogn selv om han er "alt for stor"
 
Det kan vere kronisk sykdom som gjør at eldre barn sitter i vogn :) jeg har en med astma han kan bli veldig sliten og tett i perioder. Da savner jeg tiden med vogn selv om han er "alt for stor"

Ja, for all del. Men det ser jo også litt snodig ut når de er alt for stor for vogna.
 
Nei. Har Bugaboo buffalo fra før, så kommer til å skaffe ståbrettet som hører til :happy: Det er det faktisk et lite sete på også, så da kan han til og med sette seg ned om det skulle bli for slitsomt å traske langt :) Førstemann er da over to år, så det bør holde, men har en reisetrille vi kan bruke hvis han fortsatt sover på dagtid og når vi er på lange dagsturer :happy:

Vi har også den vogna. Lurer også på å få tak i søskenbrettet med sete. Har sett det også er et ståbrett uten sete. Reisetrille for lange turer er også lurt ja. Vi har også bæremeis og bæresele, så det blir nok også brukt innimellom.
 
Det blir 3 år mellom mine, så satser på ståbrett. Har Stokke trailz. Noen som vet om det finnes brett til den? [emoji85]aldri sett noen ha det.
 
Eldste blir 1 år og 10 mnd når denne blir født.
Han bruker trillevogn og skal sove inne i barnehagen. Da regner jeg med at vi ikke trenger søskenvogn.
 
Her blir det vel nøyaktig tre år mellom, da første er aprilbarn også :) Så blir nok ikke kjøpt nå søskenvogn, da frøkna ikke er interessert i å sitte i vogn nå [emoji12]
 
Vi har også den vogna. Lurer også på å få tak i søskenbrettet med sete. Har sett det også er et ståbrett uten sete. Reisetrille for lange turer er også lurt ja. Vi har også bæremeis og bæresele, så det blir nok også brukt innimellom.

Vi også har bæremeis og bæresele! Det har vi brukt masse med førstemann :happy: og kommer helt sikkert til å bli brukt minst like mye i framtiden.
 
Blir litt under to år i mellom våre, så litt usikker på om vi trenger søskenvogn.. Hadde kanskje vært greit til trilleturer på besøk, til butikk og til barnehage, men kan godt hende vi berger med ståbrett også.. :) må se an M når vi kommer så langt.
 
Rett under to år her også. Brukte bæresele masse i begynnelsen med første, nå bruker vi meis endel og tenker å kjøpe søskenbrett. Håper det holder, har hvertfall ikke tenkt å kjøpe inn vogn før jeg ser behovet er der :)
 
Back
Topp