Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så koselig daHar fått nyss i at det er under planlegging![]()
Jeg synes forsåvidt det er en litt rar "tradisjon", men tenker det hadde vært veldig hyggelig overraskelse! Det er vel kanskje mest en unnskyldning for en ekstra feiring, hvor det er litt ekstra stas på morenNei takk.
D er en samling for å forberede at barnet kommer og en feiring på en måte, sånn j har oppfattet d. Da synes j d er hyggeligere å vise frem barnet mitt etter at d er født også kan man feire d da.
D er sånn j er vant at folk feirer barnet sitt i hvertfall og d er jo en form for babyshower, bare at vi ikke kaller d d. Går vel mer i visningOgså er d "vår" greie liksom ikke noe importert.
D kunne vært hyggelig å arrangere d for andre om de liker d, men ikke for min del. (For all del, hadde noen gjort noe for meg i all hemmelighet, hadde j naturligvis blitt takknemlig fremfor å bli sur og gå hjem, ikke misforstå - bare ikke helt min greie).
Så teit.. Man kan jo lage grønt/gult/beige tema..Jeg bor ikke i nærheten av noen av vennene min, fått en ny god venn her, men ellers bare venner av samboer, så tviler sterkt på at det blir noe. Har prøvd å stelle i stand sosiale ting med jentevennene til samboer, men de er ALLTID opptatt, selv når de bestemmer dato så tror ikke jeg er god på å få jentevenner
Eneste jeg har fått høre om babyshower hittil i svangerskapet er at det ikke er noe gøy å ha siden vi ikke vet kjønnet. Da kan man jo ikke ha rosa eller blått og da er det tydeligvis umulig
Godt å vite jeg ikke er den eneste som sannsynligvis må gå uten, ikke at det er så nøye, man hadde jo vært kos![]()
Jeg synes også at det er alt for kjønnsdominert. Er nesten litt vanskelig å finne noe nøytralt som er fint, synes jeg. Vi har nå fått både lilla, rosa, grønn og blå bodyer og pysjen, og satser på at babyen klarer seg fint selv omSå teit.. Man kan jo lage grønt/gult/beige tema..
Synes egentlig at det er bedre med nøytrale klær/ting.. Er alt for kjønnsdominert på både klær og utstyrsfronten
Får håpe de bare sier det for å "lure" deg![]()
Jeg fikk med første og da viste vi ikke hva vi skulle få. Det ordnet de med rosa og blått. Hadde en banner med its a girl og en med its a boy.Jeg bor ikke i nærheten av noen av vennene min, fått en ny god venn her, men ellers bare venner av samboer, så tviler sterkt på at det blir noe. Har prøvd å stelle i stand sosiale ting med jentevennene til samboer, men de er ALLTID opptatt, selv når de bestemmer dato så tror ikke jeg er god på å få jentevenner
Eneste jeg har fått høre om babyshower hittil i svangerskapet er at det ikke er noe gøy å ha siden vi ikke vet kjønnet. Da kan man jo ikke ha rosa eller blått og da er det tydeligvis umulig
Godt å vite jeg ikke er den eneste som sannsynligvis må gå uten, ikke at det er så nøye, man hadde jo vært kos![]()
Haha, det gjorde de når de skulle overraske meg på 30 årsdagen også.Jeg vet at en venninne driver og planlegger, men at det skal være en hemmelighet.. Hun har laget en skjult gruppe på facebook som hun har invitert samboeren til, og da han fikk invitasjonen satt han rett ved siden av meg.. Tror ikke han vet at jeg så det da![]()