Skal dere ha babyshower?

Det skal vel være en overraskelse? Har iallefall vært det de to gangene jeg har vært invitert i.

Regner ikke med jeg får. Men hadde vært hyggelig. Misunner de som får :)

Tviler sterkt på at noen gjør noe sånt for meg :P men kjempe kjekt for de som får sånn :)

Vi hadde det for en kollega på jobben i fjor vår, så kan jo håpe på at de gjør det for meg også:-) Men tviler egentlig litt, da noen av de som pleide å dra i gang sosiale/morsomme ting ikke jobber der lenger. Blant venninner er det flere år siden forrige fikk, før babyshowers var så vanlig, så tror ikke noen av de tar initiativ heller..

Jeg har bare to venninner hvor den ene bor 25mil unna, så det tviler jeg sterkt på :) Trenger ikke noe babyshower, men synes det er kjempesøtt at folk steller i stand slike ting :D

Veldig koslig for de som får det, men tror ikke at noen holder det for meg.

Tviler sterkt på at noen har det for meg. Mine venner har ikke vært så ekstremt interessert i at jeg er gravid. Kontakten blir da litt begrenset :(

Jeg fikk en mini babyshower av noen nære venninner! Jeg hadde ikke forventet det i det hele tatt! Jeg er vel egentlig ikke helt for sånne amerikanske greier... Men det var faktisk veldig koselig! De hadde laga bleiekake, rosa cupcakes og hengt opp søte rosa baby plakater :)

Ønsker ikke babyshower. Det er koselig det altså, men jeg vil heller "feire" barnet mitt når det er født :) Så i min vennegjeng har vi valgt og ikke ha det:)

Tviler på at jeg får med noen av mine venninner :) hadde vært veldig gøy da :) jeg liker slikere ting, bare for å møtes :)
Jeg har planlagt for en venninne som skal ha baby i mai da :)

Jeg bor ikke i nærheten av noen av vennene min, fått en ny god venn her, men ellers bare venner av samboer, så tviler sterkt på at det blir noe. Har prøvd å stelle i stand sosiale ting med jentevennene til samboer, men de er ALLTID opptatt, selv når de bestemmer dato så tror ikke jeg er god på å få jentevenner :wacky:
Eneste jeg har fått høre om babyshower hittil i svangerskapet er at det ikke er noe gøy å ha siden vi ikke vet kjønnet. Da kan man jo ikke ha rosa eller blått og da er det tydeligvis umulig :confused:
Godt å vite jeg ikke er den eneste som sannsynligvis må gå uten, ikke at det er så nøye, man hadde jo vært kos ;)

Nei, det tviler jeg på. :) Har heller ikke noe behov for det.

Regner ikke med at det blir det, sist gang takket jeg nei når en venninne spurte om jeg ville ha. Synes det skal være en overraskelse om det blir, ellers synes jeg det er greiere med barselbesøk når barnet er født og alt har gått fint. Men ser jo at det er vanlig i Usa at den gravide er med og arrangerer selv.

Tviler sterkt på at det blir noe slikt. Hadde forsåvidt vært gøy,men det er like kjekt å få noe etter babyen er komt ut vil jeg tro :)

Back
Topp