Skal dere finne ut av kjønnet?

Oioi, lykke til med det :nailbiting:
Jeg er jo på «team finne ut kjønn», så håper for din del at han snur rundt. Er vel en stund til man kan finne ut kjønn.

Hadde jeg hatt gutt og jente fra før, kunne jeg gått med på å ikke vite kjønn. Men tviler på at vi får et 3.barn… men vet aldri, jeg skulle jo ALDRI ha biologisk barn, og nå er nr 2 på vei, hehe.
Høres ut som meg.. jeg skulle heller ikke ha egne barn, og etter nr 2 skulle jeg aaaldri mer gå gravid eller føde igjen!! Men nå sitter jeg her og venter på 3.mann utrolig hva man glemmer når man får det på avstand ❤️

Jaa vil vite kjønn - både pga. innkjøp og valg av navn + at jeg da litt mer kan se for meg hvem som er der inne :shy:

Vi skal nok vite kjønn, gjorde det med første også. Når jeg ser hvor vanskelig det var å finne navn til første enda vi visste kjønn så skal jeg iallefall vite kjønn :smiley-ashamed004 orker ikke tanken på å måtte finne 2 navn :wacky:

Jeg vil ikke vite kjønnet før fødselen. Det har vært så fint de forrige gangene å finne ut av det selv når babyen er blitt født:Heartred

Vi vil vite det ☺️ Mye pga navn og litt med tanke på hva man kjøper ☺️ Men jeg tror kanskje vi holder det hemmelig for di som vet at vi er gravide

Vi vil vite det ☺️ Mye pga navn og litt med tanke på hva man kjøper ☺️ Men jeg tror kanskje vi holder det hemmelig for di som vet at vi er gravide
Hmm ja det er jo også en mulighet, å holde det hemmelig for andre. Hadde vært litt artig! :happy:

For min del så er det ikke så nøye å vite før babyen er født, men partneren min vil gjerne vite så da blir det slik vis han ønsker det:joyful:

Det er vår første så vi vil vite så tidlig som mulig, haha :hilarious:

Blir nok til at vi vet kjønnet. Er altfor nysgjerrig til å vente til termin/fødsel. Nå har jeg 2 gutter og 2 jenter fra før så spiller ingen rolle hva det blir selv om det letteste hadde vært jente siden vi har mye jenteklær etter minste igjen. Ulempen er at jeg vet om noen fine jentenavn jeg har så lyst å kalle baby, men mannen blir ikke med på det (blånektet med minste).

Har så lyst å ikke vite denne gangen, men vet ikke om jeg klarer! Mannen vil vite, eventuelt at han vet og ikke jeg.. men redd han ikke klarer å ikke forsnakke seg eller noe. Kanskje vi får det med i en konvolutt så kan vi åpne senere om vi vil - hvis jeg ikke er for nysgjerrig :D Vi fikk vite på TUL med nummer 1 og det stemte.

Ja, tenker å finne det ut i uke 14 en gang, syntes det er praktisk å vite, samt forberede storesøster på hvem som kommer.

Er jeg den eneste som ikke vil vite? :P
dette blir vår første, og jeg synes bare alt er spennende - vil gjerne gjøre det til en overraskelse for alle, og så er jeg ikke så ivrig på å gå all in for hverken rosa eller lyseblått, så det har ingenting å si sånn sett..
jeg vil selvfølgelig undersøke alt annet, og forsikre meg om at babyen er frisk:)

Back
Topp