Skal dere feire Halloween?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
De to eldste er veldig gira på Halloween, så de går med venner i nabolaget. Feirer ikke noe utover det :p

4 åringen går nok en runde "kansk eller knep" i nabolaget med faren. Og så kjøper vi inn godis til de som kommer på døra. Ellers ingen feiring :)

Regner med det, men vet ikke hvordan. Vi har vært invitert til min tante som ordner opp med mat og snop og pynt og det hele de siste årene, men nå begynner eldstemann å bli så gammel at han har lyst å gå fra hus til hus, så vi får se. Snakke om det etterhvert.

Vi kjøper alltid inn relativt mye snop, som vi deretter spiser selv. Vi bor i enden av en blindvei, rundt en ekstra sving så du må vite at huset er der. Det er jo en del unger i veien her som begynner å vokse til, så før eller siden kommer de vel.

Klart vi skal :D
Lager gresskarlykter, gresskarsuppe, kler oss ut og går knask eller knep.

Vi skal sannsynligvis feire sammen med bestekompisen til sønnen min og deres foreldre hjemme hos dem. De har åpent hus med pynting og stæsj som alle vi som kommer medbringer. Barna går "knask eller knep" (sammen med minst én voksen) og det er mange barn og voksne tilstede. Lager enkel mat til voksne og barn. Var superstas i fjor. Bare kos og moro! :)

Det er på bursdagen til lille N så nei :)

Ja det er høydepunkt for femåringen, hun gikk første gang når hun var tre og syns det var kjempestas. De to siste årene har hun vært på halloweenfest hos en i bhg og så har vi gått knask eller knep på vei hjem.

Jeg og dattera har pleid, de to siste årene, å kle oss ut, spise masse godteri og se på en film :p
Blir nok noe slikt i år og :)

Nei :)

Men om hun vil feire når hun blir eldre skal hun få lov til det. Foreløpig er hun bare 1 år så hun skjønner ikke noe :)

Blir nok ikke å feire selv men mulig jeg har klar noe snop om det kommer noen "skumle" små på døren :-)

Skal på halloweenfest om jeg orker, så må kle meg ut hvertfall, men der går grensa :)

Nei, frøkna er litt liten til å forstå det enda.

Back
Topp