Skal dere feire Halloween?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Ja, skal dere det? :)

Isåfall, hva gjør dere da? :)

Nei. Her blir det ikke det :p Sist gang jeg "feira" det var russefest med haloweentema for noen år siden:p

Feirer ikke, men kjøper inn litt godis til de som måtte finne på å ringe på døra.

Jada! Kler oss ut hele gjengen, og mannen tar vesla og venninnene og går dør til dør i nabolaget. Jeg blir som regel igjen hjemme for å dele ut knask til dem som kommer forbi her. :)

Her blir det navnefest, men om noen skulle komme på døra så kan de nok få et kakestykke; )

Har ingen feiring av dagen. Kjøper litt godis, men ender som regel med å beholde alt selv :P
Guttungen syns det er skummelt med alle som er utkledd, så e og han bruk å gå litt rundt til naboene. Vi bruk å smink oss litt, men sjeldent at vi kler oss ut.

Feirer ikke :) men jenta drar ut å smaler godterier med en venninnegjeng :) er mange i gatene her som engasjerer seg og virkelig feirer og pynter hus og hage :p

Markerer den ikkje på noe som helst måte.

Vil ikke kalle det en helhetlig feiring.. Jeg skal ikke kle meg ut :p unga går "knask eller knep".. Så skal vi samles hos en av naboene, hvor alle tar med seg en Halloween inspirert rett :)

Vi pynter skikkelig og har åpent hus. Vesla skal bort å feire i år:/ , men det legger ingen demping på oss som er igjen her hjemme:D

Nei, vi har ikke barn ennå. I fjor kjøpte jeg inn godis i tilfelle noen ringte på, men det kom ingen :p

Nei, det feires ikke her!:-) Og her jeg bor nå, så finnes det ikke naboer annet enn de vi leier av, så tviler på at det kommer noen på døra :-P

Feirer ikke, men kjøper nok inn litt godteri tilfelle noen kommer. I fjor kjøpte jeg en hel bolle med godteri, gleda meg veldig til å få barn på døra, men så kom det bare fire barn til sammen :p Ble ganske skuffa, men det ble jo nok godteri på meg da :D

Vi voksne skal på fest :) første gang nå da.

Feirer ikke. Kanskje om noen år når småen vokser opp. Men kjøper nok inn litt snop i tilfelle noen kommer på døren (men gjorde ikke det i fjor)

Back
Topp