Skal dere bytte...

Ja, en bukse til lillegutt og en bukse til snuppa, men skal se om de har prikk like i bare større størrelse [:)]

Må bytte ringen jeg fikk av sambo inn[:D] i enn større størrelse[8D]

Ja, må. Fikk str 74 i noe klær, og ungen vår er str 104/110... [8D] 

Nei. fikk bare ting jeg hadde bruk for å slikt [:D]
så er ikke nødvendig[8D]

skal bytte en ting, grunnt str... men ellers ingeting=)

Skal bytte en body som snuppa fikk, for det bruker hun ikke lengere.....

I år tenger vi ikke å bytte noen ting! :)  Kjempeflott!

Men..det jeg ofte gjør. Hvis jeg ikke orker å bytte, elelr ikke får byttet det, så tar jeg vare på tingene og gir de videre til andre neste jul eller til bursdag. Passer selvfølgelig på at samme person ikke får tingene tilbake igjen! 

Vi, og snuppa vår har ofte nok uansett, så trenger ikke mer enn det vi har fått.  :)

ORIGINAL: kkaasa

skal bytte en ting, grunnt str... men ellers ingeting=)

ikke en eneste en [:D]

Nei[:D]

jeg bytter noe av ulltøyet i større størrelser
og et memospill vi hadde fra før

Eldste jenten fikk 2 like "kose"dresser, i knall rosa/rød farge, så hun vil bytte de to i noe annet. Hun er kommet i den alderen der slike knall farger ikke er så kult lenger[8D][:)]

Frodi vi fikk flere av samme sorten...

ja blir noe byttet. fikk noe sengtøy som jeg ærligtalt synes var grimt[8D] å det var til to enkeldyner å vi bruker dobbeldyner.
å så blir vi å bytte ett kaffe servise som var litt fot"mye" mønster å sånt, til ett sett som er litt mere passe til oss[:)]

Jeg skal faktisk bytte for første gang...
Ringen jeg fikk av mannen pga str og farge og tegnetavle til sønnen vår (fått av oss), for han fikk en annen en som var finere. Så det blir rart å gjøre. Heldigvis så er det ingen utenforstående som kan bli fornærmet, hehe[:D]

Skal bytte noen klær.. Minste på 2 år fikk klær i 4 år.. Gidder ikke legge vekk å spare på klær, å det året det passer da er det avglemt..

+ eldste fikk masse barbi dukker å ho har sikkert  minst 20 fra før , å liker ikkje leike me barbi .Så bytter til noe ho liker istede..

Nei, trenger ikke [:)] Fikk så få, og de var fine alle sammen og ingen like [:D]

Back
Topp