Skal dere bytte...

me84

Elsker forumet
noen av gavene dere fikk? evt hvorfor?

Jupp det skal jeg...
Grunn for det ikke passet

Jepp.

Fikk riskoker. Det har vi fra før og trenger ikke to[;)]

Ei bok jeg fikk fordi jeg har den fra før.

Og et tegnebrett og noen sing-sang-kort sønnen min fikk, det første fordi det ikke virker og kortene fordi vi fikk de samme til bursdagen hans like før jul.

skal bytte noen klær som snuppen og snuppeline i magen.
enten fordi str ikke passer eller at vi har fra før[:)]

Jeg fikk en jakke som var rød og en størrelse for stor. Jeg liker ikke rød eller for store jakker. Så den skal byttes i ny farge og en størrelse mindre. Synes det er veldig dumt egentlig for jeg liker ikke bytte gaver jeg får av pappa, men blir enda mer dumt om jeg bare kommer til å la jakken ligge å støve ned i et skap.. Var en dyyyr jakke også.

Så fikk jeg en kjole til mini som var for liten.. Fikk egentlig flere klesplagg som var for små, men de andre tingene er ikke kjøpt i Norge så får ikke byttet mer enn den ene kjolen.. Litt irriterende.

Jepp, for den ene fikk hun to av og den andre har ho fra før.. (leker).. Ble evig takknemlig for alt. Venner og familie er kjempe snille[:)]

skal bytte en gåbil.. un fikk en dyr og fancy en av mamma, og en billig og enkel en avonkeln.. bytter den billige[:)]

fikk en bok som jeg hadde fra før, så den skal byttes. ellers ingenting, tror jeg. veldig fornøyd med gavene i år. [:)]

Ja.

Pga Hello Kitty og jeg takler ikke røre stoffet som klærne er laga av [&:][:'(]
Dessuten upraktiske og kalde klær som ikke vil bli brukt.
Så jeg skal bytte det i noe som holder henne varm.

Nei vi er godt fornøyd med alt vi fikk og var ingenting som ikke passet, eller som vi hadde dobbelt opp av..[:)]

Skal bytte ei ullskjorte eg fekk som var litt kort, og et ds-spel sønnen min fekk. Bestemora skulle kjøpe pc-spel, men tok feil. Av ein eller anna merkeleg grunn ville ho ikkje kjøpe dsen i tillegg då eg gjorde ho oppmerksom på feilen [8D][:D] 

skal bytte en body for han hadde en helt lik i samme str og en gåbil for han fikk 2=)
men skal ikkje bytte noe eg fikk;)

Jeg skal bytte noen av klærne junior fikk. Syns ikke vi trenger 10 forskjellige vinterdresser i samme størrelse,
så tenker å bytte til en større størrelse [:)]

skal bytte to sengesett pga vi har dobbeldyne og treng ikkje fleire enkel[;)]
Og en kakespade, treng ikkje to like[8D]

ORIGINAL: Black Beauty

nope, ingen faktisk[:)]

jepp. For stort. Dobbelt opp. og overhodet ikke aldertilpasset!! så det blir litt av en bytterunde!!

Back
Topp