Skal dere bruke doppler?

Chili

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Ja som overskriften sier, hvor mange av dere kommer til å prøve doppler? Tidligere erfaringer?

Jeg bestillte meg selv en AngelSounds doppler i dag, tenkte spesielt mye på storesøster skal få høre litt av og til på mini om noen uker, også litt for å tilfredstille nyskjerrigheten til oss selv :P

Har fra første mann, og har prøvd et par ganger men ikke hørt noe. Men nå er jeg 8 uker i morgen så har ikke forhåpninger på å få høre noe føre kanskje slutten av uka ;) Er jo så koselig å høre hjerte banke :Heartred, så lenge man ikke har forhåpninger på å høre det for tidlig ;)

ja har bestillt denne gangen. hadde sist også men den er vekk.

Hvis jeg kommer meg over 12 uker, så kanskje jeg bestiller.. Men tørr ikke begynne å lete etter hjertelyd før det. Tror jeg blir bare mer urolig hvis jeg ikke finner den.. :p Dessuten mente gynekologen at det ikke var bra å bruke dopler så tidlig ( uke 8 i forrige svangerskap). Så da venter jeg :)

Hadde det ikke sist og tror ikke jeg skal prøve det denne gangen heller. Satser på at jeg får dekt behovet på kontrollene.

Jeg prøvde på lørdag (9+4) og fant hjertelyden etter en del leting :) Har pocket fetal doppler denne gangen og hadde angelsound sist, men fant ikke hjertelyd før i uke 13 med den..

Jeg kommer ikke til å kjøpe tror jeg. Skal ofte på kontroll uansett, så får holde det til det!

Kostet 420kr ink frakt for den jeg kjøpte hvertfall. Kjøpte på angelsouns.no her.

Sniker fra April, jeg. Kjøpte på teknikmagasinet for 350,- og hørte, etter litt leting og en youtube video, hjertelyden <3 Jeg var 11+0, men tror, med rett teknikk, at alle kan høre mye tidligere!

Back
Topp